
Visma Advantage
I over 20 år har Visma Advantage hjulpet bedrifter med å redusere sine innkjøpskostnader.
Visma Advantage er Nordens største innkjøpssamarbeid. Vi effektiviserer innkjøp i små og store virksomheter ved å tilby fremforhandlede rammeavtaler du trenger til daglig drift av din virksomhet. Herunder avtaler innen IT, reise, strøm, kaffe, forsikring og kontorrekvisita.
Våre innkjøpseksperter forhandler avtaler på vegne av alle medlemsbedriftene, noe som sikrer våre kunder tilgang til ledende avtalebetingelser på alt fra pris og levering til retur og service. Ved å kartlegge dagens innkjøpssituasjon, analysere betingelser og synliggjøre konkrete besparelser fungerer vi som en rådgivende part for kunden. Med implementering av gode innkjøpsrutiner og policyer hjelper vi kundene med å redusere sine kostnader ytterligere.
Med fordelsprogrammet Visma Fordel Ansatt kan vi i tillegg tilby deg som arbeidsgiver ferdigforhandlede rabatter som du igjen kan tilby dine ansatte. Hos oss kommer du til dekket bord og får tryggheten du trenger til å vite at du har de beste avtalene.
Abonner på vårt gratis nyhetsbrev for å få tips og råd om hvordan du kan oppnå lønnsomme innkjøpsavtaler og forenkle innkjøp i din bedrift.
Fra 1. April kommer det kraftig innstrammende regler for innleie av arbeidskraft for 2023
Mange bedrifter har ofte én statisk reisepolicy, med krevende retningslinjer som ikke blir fulgt av de ansatte. Vi har samlet fire tips du kan benytte som utgangspunkt til å endre dagens reisepolicy.
Fra 1. januar 2023 blir det strengere krav til avfallssortering. Her får du en forklaring på hva de nye kravene betyr, og hvordan din bedrift kan håndtere dem.