
Visma Innkjøpsportal - enkel og intuitiv avtaleadministrasjon
- Full oversikt og kontroll over bedriftens egne avtaler
- Intuitiv brukerstyring og ubegrenset antall brukere
- Over 40 rammeavtaler som sparer deg for tid og penger
Innkjøpsportalen hjelper deg med å få oversikt og kontroll over alle bedriftens innkjøpsavtaler. Ved å benytte deg av innkjøpsportalen kan du gjøre innkjøp enkelt og tilgjengelig for alle deler av din virksomhet.
Få tilgang til over 40 innkjøpsavtaler fremforhandlet av Visma, og legg enkelt til bedriftens egne avtaler.
Alle i bedriften kan få tilgang. Du kan enkelt legge til nye brukere og administrere de ansattes rettigheter.
Sikre at bedriftens retningslinjer for innkjøp blir fulgt ved å legge til meldinger knyttet til bestilling.
Visma Innkjøpsportal er en nettbasert portal som gjør det enkelt for deg å gjøre innkjøp når og hvor det passer deg. Innkjøpsportalen fungerer på mobil, nettbrett og PC. Dette betyr at dine innkjøpsavtaler alltid er tilgjengelige. Både for deg og resten av din virksomhet.
Stadig flere bedrifter velger å tilby rabatter og fordeler til sine ansatte. Ved å velge fordelsprogrammet Visma Fordel Ansatt kan du enkelt tilgjengeligjøre fordelsavtaler til privatbruk for alle ansatte. Du kan også legge til bedriftens egne avtaler. På denne måten blir innkjøpsportalen et helhetlig verktøy for både bedriftsavtaler og ansattfordeler.
Fyll inn skjemaet nedenfor og vi tar kontakt med deg for en uforpliktende prat.