Visma Innkjøpsportal

Alle innkjøpsavtaler samlet på ett sted.

Som kunde av Visma Innkjøpssamarbeid får du full tilgang til vår innkjøpsportal. Her har vi samlet ferdigforhandlede innkjøpsavtaler fra alle våre 40 leverandører, for å gjøre innkjøp enkelt og tilgjengelig for alle deler av din virksomhet. En one stop shop som gjør innkjøp enkelt, sikrer god avtalelojalitet og gir deg full oversikt.

Kjøp nå  Jeg vil vite mer 

Dine fordeler med innkjøpsportalen

    - Få tilgang til ferdigrabatterte innkjøpsavtaler fra 40 leverandører
    - Gjør innkjøpene der du er - innkjøpsportalen er tilpasset alle enheter
    - Spar tid på forhandling og administrering av innkjøp i din bedrift
    - Velg hvem i din bedrift som skal ha tilgang til å bestille fra hvilke leverandører
    - Skriv inn egne meldinger til dine ansatte, knyttet til bestilling
    - Legg inn bedriftens egne avtaler i tillegg, slik at du har alt samlet på ett sted

    Slik lykkes du med innkjøpsportalen

    En innkjøpsavtale er først lønnsom når den blir brukt. Det er fort gjort å glemme rabattkoder, fortsette i gamle vaner eller ikke utnytte potensialet som ligger i en slik avtale. Vi gir deg derfor våre beste tips til hvordan du utnytter avtalen optimalt i hverdagen.
    Les tipsene her >

    Få informasjon tilsendt på e-post

    Vi hjelper deg

    Det er enkelt å bruke innkjøpsportalen og våre avtaler, vi fortstår allikevel at det kan dukke opp spørsmål på veien. Vår kundeservice er eksperter på alle våre avtaler og hjelper deg gjerne med å svare på dine spørsmål. Du når oss på telefon, e-post eller på chat via nettsiden eller potalen.

    Telefon: +47 21 00 25 00
    E-post: va@visma.no