En enkel oversikt over alle bedriftens avtaler

- Visma Innkjøpsportal -

Din innkjøpsportal. Ditt verktøy for full kontroll.

Innkjøpsportalen hjelper deg med å få oversikt og kontroll over alle bedriftens innkjøpsavtaler. Ved å benytte deg av innkjøpsportalen kan du gjøre innkjøp enkelt og tilgjengelig for alle deler av din virksomhet.

Innkjøpsportal_handlevogn

Alle avtaler på ett sted

Få tilgang til over 40 innkjøpsavtaler fremforhandlet av Visma, og legg enkelt til bedriftens egne avtaler.

Innkjøpsportal_brukere

Ubegrenset antall brukere

Alle i bedriften kan få tilgang. Du kan enkelt legge til nye brukere og administrere de ansattes rettigheter.

Innkjøpsportal_melding

Melding til bestiller

Sikre at bedriftens retningslinjer for innkjøp blir fulgt ved å legge til meldinger knyttet til bestilling. 

 

 

Tilgang når det passer deg

Visma Innkjøpsportal er en nettbasert portal som gjør det enkelt for deg å gjøre innkjøp når og hvor det passer deg. Innkjøpsportalen fungerer på mobil, nettbrett og PC. Dette betyr at dine innkjøpsavtaler alltid er tilgjengelige. Både for deg og resten av din virksomhet.  

Innkjøpsportal

 

 

Bedriftsavtaler og ansattfordeler

Stadig flere bedrifter velger å tilby rabatter og fordeler til sine ansatte. Ved å velge fordelsprogrammet Visma Fordel Ansatt kan du enkelt tilgjengeligjøre fordelsavtaler til privatbruk for alle ansatte. Du kan også legge til bedriftens egne avtaler. På denne måten blir innkjøpsportalen et helhetlig verktøy for både bedriftsavtaler og ansattfordeler.

 

Få vite hvordan portalen fungerer

Fyll inn skjemaet nedenfor og vi tar kontakt med deg for en uforpliktende prat. 

Vi trenger ditt samtykke.