Visma Innkjøpsportal

Visma Innkjøpsportal

Innkjøpsportalen gjør innkjøp enkelt, sikrer god avtalelojalitet og gir deg full oversikt.

Innkjøpsportalen gjør innkjøp enkelt

Som kunde av Visma Innkjøpssamarbeid får du full tilgang til vår innkjøpsportal. Her har vi samlet ferdigforhandlede avtaler fra alle våre 40 leverandører, for å gjøre innkjøp enkelt og tilgjengelig for alle deler av din virksomhet.

Prøv innkjøpssamarbeidet gratis

Dine fordeler med innkjøpsportalen

  • Få tilgang til ferdigforhandlede innkjøpsavtaler fra 40 leverandører
  • Gjør innkjøpene der du er - innkjøpsportalen er tilpasset alle enheter
  • Spar tid på forhandling og administrering av innkjøp i din bedrift
  • Velg hvem i din bedrift som skal ha tilgang til å bestille fra hvilke leverandører
  • Skriv inn egne meldinger til dine ansatte, knyttet til bestilling
  • Legg inn bedriftens egne avtaler i tillegg, slik at du har alt samlet på ett sted

Slik lykkes du med innkjøpsportalen

En innkjøpsavtale er først lønnsom når den blir brukt. Det er fort gjort å glemme rabattkoder, fortsette i gamle vaner eller ikke utnytte potensialet som ligger i en slik avtale. Under er derfor våre beste tips til hvordan du kan bruke innkjøpsportalen som verktøy for å utnytte avtalene optimalt i hverdagen.

 

Bedriftsavtaler og ansattfordeler

Stadig flere bedrifter velger å tilby rabatter og fordeler til sine ansatte. Ved å velge fordelsprogrammet Visma Fordel Ansatt kan du enkelt tilgjengeliggjøre fordelsavtaler til privatbruk for alle ansatte. Du kan også legge til bedriftens egne avtaler. På denne måten blir innkjøpsportalen et helhetlig verktøy for både bedriftsavtaler og ansattfordeler.

 

Få vite hvordan portalen fungerer

Fyll inn skjemaet nedenfor og vi tar kontakt med deg for en uforpliktende prat. 

Vi trenger ditt samtykke.