Innkjøpssamarbeid fra Visma

Spar tid og penger med ferdigforhandlede innkjøpsavtaler

Få uforpliktende innkjøpsanalyse

Nordens største innkjøpssamarbeid

Vår konseptfilm viser deg hvordan innkjøpssamarbeidet fungerer.

 

Visma Innkjøpssamarbeid

1. Vi tar jobben

Vi forhandler innkjøpsavtaler på vegne av våre 15 000 kunder.

Visma Innkjøpssamarbeid

2. Få tilgang

Som kunde får du tilgang til vår nettbaserte innkjøpsportal.

Visma Innkjøpssamarbeid

3. Handle direkte

Du får markedets beste priser hos våre 40 kvalitetsleverandører.

Innkjøpsavtaler

Kvalitet i alle ledd.

Vi tilbyr ferdigforhandlede rabattavtaler hos ledende leverandører innen en rekke bransjer. Du sparer penger på renhold, kaffe, trykksaker, telefon, strøm, budbil, fly, hotell og mye annet din virksomhet trenger. Ikke minst sparer du tiden det tar å forhandle frem gode innkjøpsavtaler og administrere alle innkjøpene.

Se alle våre innkjøpsavtaler

Innkjøpsavtaler

Visma Innkjøpsportal

Alle innkjøpsavtaler samlet på ett sted.

Det skal være enkelt for deg å bruke våre ferdigforhandlede innkjøpsavtaler, derfor har vi samlet disse i en brukervennlig innkjøpsportal. Her får du god oversikt og kan enkelt aktivere de avtalene du trenger.

Innkjøpsportal

Lær mer om innkjøpsportalen

Aktuelle forhandlinger

Vi gjør jobben for deg

Vår jobb er å gi innkjøpssjefen en enklere arbeidshverdag. Dette gjør vi ved å forhandle og inngå innkjøpsavtaler med kvalitetssterke leverandører innen administrative innkjøp. Jobben vi gjør har vi kartlagt i en syvtrinns forhandlingsprosess.

Denne syvtrinns forhandlingsprosessen skal sikre gode avtaler og kvalitet i alle ledd. Vi jobber kontinuerlig med å finne nye avtaleområder og reforhandle eksisterende avtaler. Jobben vi gjør vil til enhver tid være synlig for deg.

Se alle våre aktuelle forhandlinger

Forhandlingsprosessen

Dette sier medlemsbedriftene

Les hvordan medlemsbedriftene har oppnådd store besparelser av både tid og ressurser.

«Amedia har oppnådd store innsparinger med Visma Innkjøpssamarbeid. Vi har hatt spesielt gode resultater på områdene kontorrekvisita, fly, hotell og vikarbruk.»
- Per Gjerstad, Amedia

Les hele caset

«Det å vite at vi på innkjøpsavdelingen kan ha ryggen fri fordi vi føler oss trygge på at vi alltid har gode avtaler, også på mindre kontrakter, har frigjort mye tid.»
- Serina Nilsson, Infratek

Les hele caset

innkjøpssamarbeid

Hvordan lykkes med gode innkjøp?

Uansett hva din kjernevirksomhet er eller hvilken størrelse din bedrift har, vil den alltid ha behov som må dekkes for å kunne operere effektivt. Disse behovene dekkes best gjennom gode innkjøp. -Innkjøp som ikke bare gir deg en enklere hverdag, men som også skaper verdier.

Vi gir deg 6 tips for å sikre gode innkjøpsavtaler.

Last ned gratis guide