
Visma Innkjøpssamarbeid
Med over 40 ferdigforhandlede leverandøravtaler, sparer din bedrift både tid og penger ved å inngå et felles innkjøpssamarbeid med Visma.
Prøv innkjøpssamarbeidet gratis
Med over 40 ferdigforhandlede leverandøravtaler, sparer din bedrift både tid og penger ved å inngå et felles innkjøpssamarbeid med Visma.
Prøv innkjøpssamarbeidet gratisVisma forhandler frem gode avtaler hos anerkjente kvalitetsleverandører
Våre innkjøpsspesialister forhandler på vegne av over 6000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner.
Du kan handle direkte fra leverandørene, til ferdigforhandlede priser og vilkår
Du får alt du trenger til den daglige driften - til noen av de beste prisene i markedet. Med vårt innkjøpssamarbeid får du bedre betingelser enn du oppnår alene.
Din bedrift sparer tid og ressurser
Du slipper å overvåke markedet og reforhandle avtaler - vi har allerede gjort jobben for deg. Du kan konsentrere deg om økt lønnsomhet og produktivitet innen din kjernevirksomhet.
Å redusere innkjøpskostnadene krever tid, kompetanse og bevissthet om alle innkjøpene. Når du inngår et felles innkjøpssamarbeid med Visma vil du raskt oppdage mange nye områder hvor det er mulig å kutte kostnader. Det være seg innkjøp av kontorrekvisita, strøm, mobilabonnement, PCer, flyreiser og mye annet.
Våre innkjøpsspesialister har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet hos over 40 ledende leverandører.
Få gratis tilgang til Visma Innkjøpssamarbeid og alle avtalene.
Med et felles innkjøpssamarbeid med Visma får du bedre betingelser enn du oppnår alene. Grunnene til det er flere:
Markedsovervåking og leverandøroppfølging knyttet til administrative innkjøp tar tid og krever ressurser, uten at mange tenker så mye over det. Vi hjelper deg å redusere disse kostnadene:
Gjør som mange tusen andre norske bedrifter, bruk Visma Innkjøpssamarbeid til å få stordriftsfordeler og redusere dine kostnader. Med lavere kostnader og frigjorte ressurser kan du konsentrere deg om økt lønnsomhet og produktivitet innen din kjernevirksomhet.
Alle bedrifter har noen form for forsikring, som gjerne kan være krevende å holde oversikt over. Se våre tips til en enklere forsikringshverdag.
Les artikkelenMange bedrifter er lite bevisste når det gjelder valg av strømavtale. Men her er det mye å spare! Vi har samlet 3 tips til hvordan du kan redusere strømkostnadene.
Les artikkelenAlle bedrifter har behov for å kjøpe forskjellige produkter og tjenester som ikke relaterer seg direkte til den operasjonelle virksomheten. Dette er alt fra telefonabonnementer, datautstyr og kontorrekvisita til flybilletter og hotellovernattinger.
Les artikkelen