Slik fungerer vårt innkjøpssamarbeid

Forhandle avtaler

Visma forhandler frem gode avtaler hos anerkjente kvalitetsleverandører

Våre innkjøpsspesialister forhandler på vegne av over 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner.

Handle fra kvalitetsleverandører

Du kan handle direkte fra leverandørene, til ferdigforhandlede priser og vilkår

Du får alt du trenger til den daglige driften - til noen av de beste prisene i markedet. Med vårt innkjøpssamarbeid får du bedre betingelser enn du oppnår alene.

Spare tid og ressurser

Din bedrift sparer tid og ressurser

Du slipper å overvåke markedet og reforhandle avtaler - vi har allerede gjort jobben for deg. Du kan konsentrere deg om økt lønnsomhet og produktivitet innen din kjernevirksomhet.

Mange områder å kutte kostnader

Å redusere innkjøpskostnadene krever tid, kompetanse og bevissthet om alle innkjøpene. Når du inngår et felles innkjøpssamarbeid med Visma vil du raskt oppdage mange nye områder hvor det er mulig å kutte kostnader. Det være seg innkjøp av kontorrekvisita, strøm, mobilabonnement, PCer, flyreiser og mye annet.

Våre innkjøpsspesialister har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet hos over 40 ledende leverandører. 

Se alle aktuelle avtaler

Avtaler Visma Innkjøpssamarbeid

Gratis tilgang

Få gratis tilgang til Visma Innkjøpssamarbeid og alle avtalene i 6 måneder.

Dette sier kundene våre

Agenturer AS

Vår erfaring med Visma Advantage er helt enestående. Avtalene og prisene de får til hos ulike leverandører er tilnærmet uslåelige. Brukerportalen deres er lett å bruke og de yter suveren service hvis vi trenger hjelp med noe. Vi anbefaler alle bedrifter og organisasjoner som ønsker å kutte kostnadene på innkjøp til å bli medlem av Visma Advantage.

Noren

Visma kontaktet oss for å se om det var noen av løsningene/tjenester de hadde som passet til oss. Vi endte da opp med Atea Mobil. Avtalen Visma har med Atea Mobil sparte oss for 60 000 kroner over to år og valgte da å bytte. Vi fikk den hjelpen vi tenkte med overgang fra det gamle selskapet og over til Atea. Noe vi er fornøyd med.

Thaugland

Visma gjør våre valg av leverandører på mange områder lettere, hvor forhandling på pris allerede er gjennomført. Vi føler også at Visma har valgt sine samarbeidspartnere på en måte som reflekterer våre kjerneverdier. For bedriften har vi nytt god av avtalene gjennom innkjøp av renholdsartikler, kaffe og telefoni.

Les mer

Microchip Technology

Bra oppfølging og hyggelig kundekontakt hos Visma innkjøpssamarbeid. Vi har benyttet flere av avtalene og er generelt veldig fornøyd med hvordan de er innrettet og den besparelse de har gitt oss.

Spar tid og ressurser

Markedsovervåking og leverandøroppfølging knyttet til administrative innkjøp tar tid og krever ressurser, uten at mange tenker så mye over det. Vi hjelper deg å redusere disse kostnadene:

  • Du slipper å følge opp mange leverandører
  • Få de beste prisene uten å bruke tid på å overvåke markedet
  • Spar tiden du bruker på å reforhandle avtalene

Få bedre betingelser

Med et felles innkjøpssamarbeid med Visma får du bedre betingelser enn du oppnår alene. Grunnene til det er flere:

  • Samarbeid gir større volum og lavere priser
  • Vi gjør det enkelt å bruke stordriftsfordelene
  • Med alle kundene våre er vi en attraktiv forhandlingspartner for leverandørene
  • Du får alt du trenger til den daglige driften – til noen av de beste prisene i markedet

Hold deg oppdatert

Abonner på vårt gratis nyhetsbrev for å få tips og råd om hvordan du kan oppnå lønnsomme innkjøpsavtaler og forenkle innkjøp i din bedrift.

Meld deg på

Visma Advantage AS

Avtalene er forhandlet frem av Visma Advantage AS. Filosofien til Visma Advantage er at hvert eneste innkjøp er en mulighet til å redusere kostnader. I dag forhandler Visma Advantage innkjøpsavtaler på vegne av 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner, og er med dette Nordens største innkjøpssamarbeid.

Les mer om Visma Advantage AS her