Løsninger for offentlig sektor

  • Hvordan drive effektivt i offentlig sektor?
  • Hvordan få systemer til å snakke sammen?
  • Hvordan gjøre tjenester tilgjengelig for brukerne?

Gode systemer for selvbetjening og samhandling hjelper ansatte i offentlig sektor å gjøre en effektiv jobb av høy kvalitet og gir fornøyde brukere i andre enden. Men det handler også om å gjøre tjenester tilgjengelige for brukerne der de ønsker å bruke dem og når det passer for dem. Det stiller store krav til mobile, nettbaserte løsninger og ikke minst sikkerhet. I samarbeid med våre kunder er vi opptatte av å digitalisere prosesser og tilfredsstille publikums krav om å kunne møte virksomheten på nett.

Se alle løsninger:

Anbefalte artikler fra Visma-bloggen

Krav og regler til leverandør av IT-sikkerhet i skyen

Krav og regler til leverandør av IT-sikkerhet i skyen

Når du har lokalinstallert programvare er det bedriften din som selv har ansvar for store deler av sikkerheten. Med skytjenester er det derimot leverandøren som er ansvarlig for å etterleve lokale og internasjonale krav, lover og forskrifter.

Barnets beste i opplæringslova

Barnets beste i den nye opplæringslova

Barnets beste følger av FNs barnekonvensjon art. 3 og er nedfelt i Grunnlovens § 104 . I ny opplæringslov er barnets beste kommet inn som en egen bestemmelse om "det beste for eleven".