Guide: Hvordan forhandle gode innkjøpsavtaler

For å sikre at man oppnår optimale innkjøp med hensyn til kostnader, kvalitet og brukeropplevelse er man avhengig av en gjennomtenkt og godt implementert innkjøpsprosess. Om det gjøres riktig kan gevinstene bli store. Vi har definert 8 faser som bør være med i en innkjøpsprosess. Fyll inn e-postadressen din under, så sender vi deg en link for nedlasting av guiden.

Spar tid og penger med et felles innkjøpssamarbeid

Med Visma Innkjøpssamarbeid får du tilgang til over 40 ferdigforhandlede rammeavtaler innenfor alle områder du trenger til din daglige drift. Vi har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet og du vil du raskt oppdage mange nye områder hvor det er mulig å kutte kostnader. Det være seg innkjøp av kontorrekvisita, strøm, mobilabonnement, PCer, flyreiser og mye annet.

Du slipper å overvåke markedet og reforhandle avtaler - vi har allerede gjort jobben for deg.

Virker dette interessant? Prøv gjerne innkjøpssamarbeidet gratis.