Hvert år deles millioner ut i kundebonus til medlemmer av Visma Innkjøpssamarbeid

Som medlem av Visma Innkjøpssamarbeid får din bedrift tilgang til en rekke fremforhandlede rammeavtaler som sikrer ledende betingelser og rabatter hos anerkjente leverandører. I tillegg har du en unik mulighet til å opparbeide deg kundebonus når du handler.

Dette gjør at din bedrift uavhengig av volum handler til lave priser på over 40 leverandører gjennom året, samtidig som dere får utbetalt årlig kundebonus basert på omsetningen dere har på en rekke avtaler. Bonusen kommer i tillegg til det ditt selskap sparer ved å benytte våre avtaler og kan opparbeides på en rekke ulike områder.

Mange områder med bonus

Hvor mye din bedrift opparbeider seg i kundebonus avhenger av hvilken produktpakke dere har hos oss og hvilke leverandører dere handler fra. Det er nå mulig å opparbeide seg bonus på følgende områder gjennom Visma Innkjøpssamarbeid:

  • Kontorrekvisita (Lyreco)
  • Møbler og ineriør (AJ Produkter og Input Interior)
  • IT (Advania)
  • Gave og profil (Allkopi)
  • Renhold (Insider Facility Solutions)
  • Emballasje (Boxon)
  • Kaffe og maskiner (Selecta og Chaqwa)

Se alle leverandører

Utbetaling av kundebonus

For å få vite hvor mye ditt selskap har opparbeidet seg i kundebonus og hvordan du får utbetalt denne ber vi deg om å ta kontakt med vår kundeservice:

Telefon: 21 00 25 00
E-post: va@visma.com

Kundebonusen utbetales alltid påfølgende år og utbetales samlet for leverandørene.

Prøv innkjøpssamarbeidet gratis

Er du ikke medlem av Visma Innkjøpssamarbeid kan din bedrift prøve innkjøpssamarbeidet gratis i 6 måneder. Din bedrift får tilgang til alle avtalene og har mulighet til å opparbeide bonus når dere handler.

Prøv innkjøpssamarbeidet gratis