Bedriftsavtaler A - Å

Uansett hva din bedrift jobber med har vi avtaler som gjør innkjøpene litt enklere. Med ferdigforhandlede rammeavtaler, sparer din bedrift både penger og tid med å inngå et felles innkjøpssamarbeid med Visma. Vi har bedriftsavtaler innenfor alle områder du trenger til din daglige drift.

Spar tid og penger på bedriftens innkjøp

Med vår erfaring innen administrative innkjøpstjenester har vi i Visma blitt spesialister på å forhandle frem de beste innkjøpsavtalene. Som en naturlig konsekvens av dette tilbyr vi deg og din bedrift ferdigforhandlede rammeavtaler innen de mest attraktive produktområdene. Dermed slipper du selv å stå for forhandlinger og administrasjon.

Bli kjent med vårt innkjøpssamarbeid

Overlat forhandlingene til oss

I Visma forhandler vi på vegne av tusenvis av bedrifter. Med så mange kunder i ryggen blir volumene større, og prisene blir lavere. Det har gjort oss til en viktig forhandlingspartner for leverandørene. En posisjon du og din bedrift kan nyte godt av, siden det er vanskelig å oppnå like bra betingelser på egenhånd med et mindre volum.

Se alle leverandører

Bruk tiden på noe annet enn markedsovervåking

Å overvåke markedet kan være krevende, særlig når prisbildet og leverandørstatus endrer seg raskt. Det er også viktig å ha inngående kunnskap i produktene og tjenestene for å kunne evaluere. En jobb det lønner seg å overlate til ekspertene.

Så mye kan du spare

Avtaler for bedrifter

Våre innkjøpsspesialister har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet hos over 40 anerkjente leverandører. Du slipper å overvåke markedet og reforhandle avtaler- vi har allerede gjort jobben for deg.

Visma

Avtalene er forhandlet frem av Visma Advantage AS. Filosofien til Visma Advantage er at hvert eneste innkjøp er en mulighet til å redusere kostnader. I dag forhandler Visma Advantage innkjøpsavtaler på vegne av 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner, og er med dette Nordens største innkjøpssamarbeid.

 

Fra Visma-bloggen

Slik sikrer du best mulig leverandøravtaler

| Innkjøp

Vi i Visma Innkjøpssamarbeid er opptatt av å kunne tilby våre kunder en god miks med leverandøravtaler som muliggjør store besparelser for din bedrift.

Unngå tap på artikler kjøpt utenfor volumlisten.

Kontorrekvisita: Hva, hvem, eller hvordan?

| Innkjøp

Det papirløse samfunnet lar vente på seg og kontorrekvisita er fortsatt noe alle bedrifter trenger for å fungere i det daglige. Men, er nøkkelen til besparelser hvem man kjøper fra, hva man kjøper, eller hvordan man kjøper?

Ønsker du å tilby gode rabattavtaler til dine ansatte?

Ønsker du å tilby gode rabattavtaler til dine ansatte?

| Innkjøp

Å tilby dine ansatte rabatter hos merker og butikker de bruker i hverdagen vil glede de som jobber for deg, gi dem et tettere bånd til bedriften og gjøre deg til en mer attraktiv arbeidsgiver. Gjennom Visma Fordel Ansatt får du en billig og enkel måte å bli en mer attraktiv arbeidsgiver på, ved å gi de ansatte rabatter fra en rekke kjente leverandører til privat bruk.