![Bedriftsavtaler](/contentassets/a4eb29c6c2874f6cb9da3a00decc5da2/bedriftsavtaler.jpg?center=0.49,0.75&width=1920&mode=crop&heightratio=0.34375&quality=85)
Bedriftsavtaler
Få tilgang til bedre priser og betingelser på produkter og tjenester din bedrift allerede benytter i dag.
Få tilgang til bedre priser og betingelser på produkter og tjenester din bedrift allerede benytter i dag.
Uansett hva din bedrift jobber med har vi avtaler som gjør innkjøpene litt enklere. Med ferdigforhandlede rammeavtaler, sparer din bedrift både penger og tid med å inngå et felles innkjøpssamarbeid med Visma. Vi har bedriftsavtaler innenfor alle områder du trenger til din daglige drift.
Med vår erfaring innen administrative innkjøpstjenester har vi i Visma blitt spesialister på å forhandle frem de beste innkjøpsavtalene. Som en naturlig konsekvens av dette tilbyr vi deg og din bedrift ferdigforhandlede rammeavtaler innen de mest attraktive produktområdene. Dermed slipper du selv å stå for forhandlinger og administrasjon.
I Visma forhandler vi på vegne av tusenvis av bedrifter. Med så mange kunder i ryggen blir volumene større, og prisene blir lavere. Det har gjort oss til en viktig forhandlingspartner for leverandørene. En posisjon du og din bedrift kan nyte godt av, siden det er vanskelig å oppnå like bra betingelser på egenhånd med et mindre volum.
Å overvåke markedet kan være krevende, særlig når prisbildet og leverandørstatus endrer seg raskt. Det er også viktig å ha inngående kunnskap i produktene og tjenestene for å kunne evaluere. En jobb det lønner seg å overlate til ekspertene.
Våre innkjøpsspesialister har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet hos over 40 anerkjente leverandører. Du slipper å overvåke markedet og reforhandle avtaler- vi har allerede gjort jobben for deg.
Avtalene er forhandlet frem av Visma Advantage AS. Filosofien til Visma Advantage er at hvert eneste innkjøp er en mulighet til å redusere kostnader. I dag forhandler Visma Advantage innkjøpsavtaler på vegne av 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner, og er med dette Nordens største innkjøpssamarbeid.
Det kan være mange grunner til at en jobbreise ikke lar seg gjennomføre. Alt fra at møtet blir flyttet i siste øyeblikk til sykdom hos en av deltakerne kan gjøre at en jobbreise du allerede har bestilt ikke blir noe av, og du sitter igjen med en dyr reiseregning uten å ha forlatt kontoret. Dette kan du enkelt unngå ved å bestille en fleksibel jobbreise.
Vi i Visma Innkjøpssamarbeid er opptatt av å kunne tilby våre kunder en god miks med leverandøravtaler som muliggjør store besparelser for din bedrift.
Det papirløse samfunnet lar vente på seg og kontorrekvisita er fortsatt noe alle bedrifter trenger for å fungere i det daglige. Men, er nøkkelen til besparelser hvem man kjøper fra, hva man kjøper, eller hvordan man kjøper?