Kontorrekvisita

Skaff bedriften lavere kostnader på kontorrekvisita med bedriftsavtale fra Visma.

Kontorrekvisita

Skaff bedriften lavere kostnader på kontorrekvisita med bedriftsavtale fra Visma.

Våre kunder sparer i snitt 15 - 30 % på kontorrekvisita

Du får tilgang til rabattert avtale hos Lyreco. Sparer penger på kontorprodukter, datarekvisita, papir, sikkerhetsutsyr, catering, rengjøring og mye mer.

Kontakt oss for en uforpliktende gjennomgang av mulige besparelser for din bedrift.

Dine fordeler 

Fordeler Kontorrekvisita
Handle enkelt i 24 timers nettbutikk

Fordeler Kontorrekvisita
30 dagers åpent kjøp på lagerførte varer

Fordeler Kontorrekvisita
Ingen minimumsordre, fraktkostnader eller småordretillegg

Fordeler Kontorrekvisita
Garantert besparelse sammenlignet med nåværende avtale

Fordeler Kontorrekvisita
15 % bonus på alt du handler de første 3 måneder*

Få gode rabatter på kontorrekvisita

Kontorrekvisita slik som penner, kopipapir, permer og mapper er forbruksvarer alle har behov for. Vi gir deg tilgang til en ferdigforhandlet rabattert avtale hos den anerkjente leverandøren Lyreco.

I snitt 15 - 30 % besparelse på kontorrekvisita

I tillegg til våre gode priser på alt fra kulepenner til kopipapir vil vår leverandør forenkle din hverdag. 

Dine fordeler hos Lyreco:Kontorrekvisita 

  • Handle enkelt i 24 timers nettbutikk 
  • 30 dagers åpent kjøp på lagerførte varer
  • Ingen minimumsordre, fraktkostnader eller småordretillegg
  • Garantert besparelse sammenlignet med nåværende avtale
  • 15 % bonus på alt du handler de første 3 måneder*

Lyreco er Skandinavias største leverandør av alt innen kontorprodukter. Med et sortiment som inkluderer blant annet: kontormøbler, sikkerhets- og førstehjelpsutstyr, emballasje, småelektrisk, papir og konvolutter, blekk og toner, datatilbehør og annen kontorrekvisita.

Ønsker du å vite mer?

Fyll ut kontaktskjema og vi vil kontakte deg innen kort tid.

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst. 

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.

Spar tid og penger med et felles innkjøpssamarbeid

Med Vismas innkjøpssamarbeid får du tilgang til over 40 rabatterte bedriftsavtaler innenfor alle områder du trenger til din daglige drift. Visma har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet og du vil du raskt oppdage mange nye områder hvor det er mulig å kutte kostnader. Under ser du et utvalg av våre avtaleområder: 

  • Arbeidsklær og tilbehør
  • Bemanning og rekruttering
  • Bud, frakt og emballasje
  • Drivstoff, leasing og bilhold
  • Firmagaver, profilering, trykksaker
  • Forsikring og forsikringsmegling
  • Kaffe og jobbfrukt
  • Kontormøbler og interiør
  • Kontorrekvisita
  • Mobiltelefoni og IT
  • Reise
  • Renhold og avfallshåndtering
  • Strøm
Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.