
Innkjøpssystem fra Visma Proceedo
Effektiv innkjøpsprosess med Visma Proceedo
Når alle leverandører og bestillingsmetoder er samlet i én løsning, er det enkelt å kjøpe det du trenger – uansett om det gjelder varer eller tjenester. Oppdag fordelene med et tilgjengelig og plattformuavhengig skybasert innkjøpssystem med kunden i fokus.
Uansett om brukeren logger seg på fra kontoret eller ute i feltet, er tjenesten alltid tilgjengelig uavhengig av plattform. Du sørger for høy avtalelojalitet i alle kategorier og reduserer andelen ukategoriserte innkjøp i hele virksomheten. Håndter alle deler av bestillingsprosessen og alle innkjøpsrutiner i én og samme løsning.
Systemet automatiserer og kvalitetssikrer kontering, ordreplassering og varemottak. Du kan selvfølgelig legge til automatisert fakturahåndtering når som helst for en fullstendig Purchase-to-Pay-løsning eller eksportere ordredata til et tredjepartssystem for fakturamatching.
Godkjenn før kjøp
Få kontroll og godkjenn alle kostnader før bestillingen sendes til leverandøren.
Øk avtalelojalitet
Reduser antall ukategoriserte innkjøp. Kjøp riktig vare til riktig pris fra riktig leverandør.
Enkel oppfølging
Med full tilgang til statistikk og data før hvert innkjøp er det enkelt å følge opp.
Gjør hverdagen enklere med en effektiv innkjøpsprosess. Visma Proceedo har mange smarte og avanserte funksjoner, men er likevel enkelt å bruke uten forkunnskaper og innkjøpssystemet automatiserer rutiner. Med Visma Proceedo sparer bedriften din tid og kostnader. Dere får ett felles system for håndtering av bestillinger som alle ansatte kan benytte. Registreringen utføres av den enkelte ansatte som har et innkjøpsbehov.
Les om hvordan kundene våre har effektivisert og automatisert innkjøpsprosessen sin med et innkjøpssystem.
Er du interessert i hvordan Visma Proceedo kan hjelpe deg? Fyll ut skjemaet under så kontakter vi deg etter kort tid eller ring vår salgsavdeling på tlf. +47 470 259 50. Vi hører gjerne fra deg!