
Purchase to Pay med Visma Proceedo
Automatiser innkjøpsprosessen fra bestilling til betaling.
Kjøp riktige varer til riktig pris fra tilknyttede leverandører.
Gjør det enkelt for virksomheten å kjøpe riktige varer til riktig pris ved å automatisere innkjøpsprosessen fra bestilling til betaling. Visma Proceedo gjør det mulig å effektivisere hele Purchase-to-Pay-prosessen i én og samme løsning, uansett om du bestiller varer eller tjenester.
Gjennom å kjøpe riktige varer til riktig pris, sørger du for kontraktstrohet og kvalitet. Du reduserer kostnadene ved å automatisere fakturaene og betale leverandørene i tide. Med Visma Purchase-to-Pay kan du sikre miljømål gjennom digitale og effektive transaksjonsflyter. Takket være at det ikke kreves egen IT-infrastruktur, kan organisasjonen frigjøre ressurser. Drift og vedlikehold er inkludert i leveransen.
Alle modulene i Visma Proceedo er nettbaserte og kan nås fra enhver datamaskin. Det er en skybasert løsning og selges som SaaS (software as a service). Det betyr at du slipper investere tid og ressurser i maskinvare, drift og vedlikehold. Samtidig som du slipper å tenke på installasjoner og fremtidige oppgraderinger. I stedet kan du konsentrere deg om bedriftens kjernevirksomhet.
Oppdag kraften til et tilgjengelig og plattformuavhengig innkjøpssystem levert som en skytjeneste med brukeren i fokus.
Med automatisert fakturahåndtering betaler du fakturaer i tide og konteringsforslag minimerer arbeidsinnsatsen.
En spendanalyse gjør det lettere å forstå innkjøps- og leverandørmønstre samt hvordan ting fordeler seg over ulike innkjøpsområder og kategorier.
Bestilling til betaling bygger på en tverrfunksjonell prosess. For å lykkes med en kostnadseffektiv innkjøpsprosess må innkjøp og økonomi arbeide sammen. Det krever en sammenhengende Purchase-to-Pay-løsning som dekker hele prosessen og som muliggjør bred forankring i virksomheten. Da sikres avtalelojalitet og riktige priser samt kontrollert og effektiv fakturahåndtering med en stor grad av automatisering.
Gjør hverdagen enklere ved å automatisere hele innkjøpsprosessen fra bestilling til betaling. Med en Purchase-to-Pay-løsning får du mange smarte og avanserte funksjoner.
Er du interessert i hvordan Visma Proceedo kan hjelpe deg? Fyll ut skjemaet under så kontakter vi deg etter kort tid eller ring vår salgsavdeling på tlf. +47 470 259 50. Vi hører gjerne fra deg!
Visma Proceedo har i dag 300 000 brukere og over 4 000 tilkoblede leverandører. Vi har lang erfaring med oppkobling av leverandører og vet hva som kreves av både kunde og leverandør for en rask og smertefri oppkobling.
"Schenker foretar hvert år et regnskapsoppgjør for e-handel for å gjøre rede for besparelser som er gjort ved hjelp av denne typen handel. I 2012 har DB Schenker Sverige spart SEK 13 400 000."
- Camilla Nilsson, Central Procurement, DB Schenker
Les mer om Leverandørtilknytninger