Vi holder åpent - slik at du kan holde åpent

Hvordan kan vi hjelpe deg med å møte utfordringer knyttet til koronavirus (covid-19), styrke virksomheten og forberede deg på fremtiden? 

Vi gjør alt vi kan for å hjelpe myndigheter, bedrifter og organisasjoner til å fortsette å møte behovene som samfunnet og enkeltmennesker har. Ved å fokusere på både kortsiktige og langsiktige løsninger, tror vi at samfunnet kan bli enda sterkere og mer motstandsdyktige for fremtiden.

For den siste oppdateringen hvordan vi i Visma håndterer situasjonen, se artikkelen Hva gjør Visma i forhold til spredning av koronaviruset?

Aktuelt fra Visma-bloggen

Reglene for permittering

Hva er reglene for permittering?

| Lønn og HR

Hva sier loven om permittering? Og hva er egentlig forskjellen på permittering, oppsigelse og nedbemanning?

Erlend Sogn, adm.dir. i Visma Software

Tror vår arbeidshverdag blir endret for alltid

| Forretningsdrift

Blir unntakstilstanden den nye normalen? Det som skjer nå representerer en så markant endring at vi snakker om et Norge før og etter torsdag 12. mars, tror Visma-sjef Erlend Sogn.

Mobile phishing

Hvordan gjenkjenne svindelforsøk på mobil?

| Teknologi

Hjemmekontor og karantenetider gjør at vi blir mer digitale – samtidig ser vi en enorm økning i cyberangrep. Mobile phishing er en av de mest utbredte svindelmetodene. Hva er det egentlig og hvordan kan man beskytte seg mot det? Vi gir deg tipsene til hvordan du kan avdekke svindelforsøk på mobil.

Corona truer likviditeten: Hvordan jobbe med innfordring?

Likviditeten er truet: Hvordan jobbe med innfordring nå?

| Forretningsdrift

I Visma er vi sterke i troen på at vi alle er «better together». Nå er det viktig at vi snakker sammen og ikke er redd for å ta kontakt, slik at vi sammen kommer best mulig ut «på den andre siden».