Fordelsportal med medlemsfordeler
I vår nettbaserte fordelsportal finner de ansatte alle medlemsfordelene de har tilgang til gjennom fordelsprogrammet Visma Fordel Ansatt. Har dere egne rabatter eller goder kan de legges inn som egne avtaler og administreres. Da er det ikke noen tvil hvor dine ansatte finner sine rabatter.
Alle rabatter og fordeler på ett sted
Med Visma Fordel Ansatt får dine ansatte tilgang til en nettbasert fordelsportal. Her finner de informasjon om sine faste medlemsfordeler, kampanjer og bedriftens egne avtaler i et brukervennlig oppsett.
Smertefri implementering
Med en medlemskode knyttet til bedriften kan de ansatte registrere seg selv i fordelsportalen. Dette gjør at de ansatte kommer raskt i gang og at du som arbeidsgiver enkelt kan implementere fordelsprogrammet i bedriften.
Enkel administrasjon
Bedriftens egne avtaler kan enkelt administreres i fordelsportalen. Du kan legge til nye avtaler, endre avtaler eller slette de avtalene som ikke lenger er aktuelle. Ønsker du en påminnelse om når en avtale går ut kan du aktivere dette.
Slik fungerer fordelsportalen for den ansatte
Etter registrering logger den ansatte seg på fordelsportalen med sitt brukernavn og passord
I fordelsportalen finner den ansatte informasjon om alle sine fordeler og hvordan rabattene fungerer
Den ansatte kan favorisere de avtalene den bruker ofte for å få lettere tilgang til disse