Prosjektstyring

Godt samarbeid og vellykkede
prosjekter med Visma Severa
Visma Severa

Prosjektstyring som gir resultater

Visma Severa gjør det enkelt å lykkes med prosjektbasert arbeid. Uansett om prosjektene i din bedrift er små eller store - kortvarige eller langvarige. Med Visma Severa får du og dine kolleger et komplett verktøysett som gir full kontroll på ressurser, arbeidsflyt, tidsbruk og økonomi.

  • Full tilgang på nett og mobil
  • Dekker prosjektarbeid gjennom alle faser
  • Bygget for smidig navigasjon og visualisering

Klikk på temaet du vil lese mer om hvis du vil ta snarveier nedover på siden:


  
Hvorfor velge Visma Severa?
Visma Severa er det foretrukne prosjekstyringsverktøyet for et stort antall bedrifter i både Norge, Sverige, Finland og andre land. Under ser du noen av grunnene til at prosjektgjennomføring med Visma Severa øker effektivitet, lønnsomhet og trivsel. 

Kundehåndtering

Visma Severa gir deg kunder, kontakter og salgsstøtte på ett og samme sted. Aktivitetshistorikk, tilbudsfunksjonalitet, salgsprognoser og pipeline. 

Prosjektstyring

Med Visma Severa kan du koble sammen salg, planlegging, ressursbruk, timer og finansiell informasjon. Full oversikt over frister, ressurser, marginer og lønnsomhet. 

Ressursplanlegging

Bruk dine ressurser best mulig. Allokér ressurser per person, prosjekt, avdeling eller team. Full oversikt over kapasitet, og enkelt å skalere opp og ned.  

Fakturering

Hent ut fakturaunderlaget automatisk, og send fakturaen med et tastetrykk. Støtte for blant annet repeterende fakturering, ulike mva-satser og valutaer, med mer.  

Timer og utlegg

Timeføring gjør du enkelt på nett eller mobil, gjerne koblet til kunde eller prosjekt. Reise- og utleggskostnader kan rapporteres samtidig. 

Rapportering

Få sanntidsinnsikt i blant annet lønnsomhet, ressursbruk, fakturering og inntekter. Del dashbord på tvers av avdelinger og til ansatte. 

  

  
Funksjonalitet i Visma Severa

Full oversikt

Visma Severa er bygget for å være lett å forstå og lett å bruke - på både nett og mobil. Samtidig har løsningen bred funksjonalitet, slik at du enkelt kan holde alle tråder samlet i selve løsningen. Både prosjektleder og alle prosjektdeltakere har full oversikt på ett og samme sted.


Integrasjoner og API

Visma Severa er designet for sømløs samhandling med eksterne applikasjoner og systemer, blant annet økonomisystemene Visma Business og Visma Global, samt lønnssystemet Visma Lønn. Med vårt åpne API ligger alle muligheter åpne for å bygge nye integrasjoner.

Noen av integrasjonene våre kunder benytter:

  • Jira og Bugzilla
  • Salesforce og Microsoft Dynamics
  • Google Docs og M-Files
  • Microsoft Exchange, Office 365 og Google Calendar

  
Prøv Visma Severa selv

Vil du teste Visma Severa selv?

Fyll ut skjemaet på denne siden for å få gratis tilgang til løsningen i 30 dager. Velger du å fortsette med Visma Severa etter prøveperioden, kan du selvsagt beholde alle dataene du har registrert i prøveperioden hvis du ønsker det.

Prøv Visma Severa gratis i 30 dager


  
Hvem passer Visma Severa for?
Visma Severa passer spesielt godt for konsulentselskaper, teknologiselskaper og selskaper i kreative bransjer. Jobber du innen eiendom, bemanning og bygg er Visma Severa også for deg. Under ser du hvordan ulike roller på din arbeidsplass kan dra nytte av Visma Severa.

Som leder

Legg til rette for vellykket prosjektarbeid. Visma Severa bidrar til oversiktlighet, progresjon og etterrettelighet.
  • Full kontroll på den økonomiske situasjonen
  • Overordnet oversikt over alle prosjekter
  • Prosjektanalyse

Som prosjektleder

Gjør det enkelt å delegere oppgaver, samarbeide med prosjektdeltakerne og sikre progresjon.
  • Full oversikt over status og progresjon
  • Enkelt å delegere og samarbeide
  • Ressursstyring

Som selger

Med Visma Severa blir det enkelt å følge opp nye og eksisterende kunder. Full støtte for hele verdikjeden fra salg til fakturering.
  • Alltid oppdatert på nett og mobil
  • Kundedata
  • Salgsoversikt, aktiviteter og pipeline

Som prosjektdeltaker

Få full kontroll på dine oppgaver og din rolle i prosjektet. Enkel tilgang til informasjonen du trenger.
  • Lett å ha kontroll på timer
  • Tydelig ansvarsfordeling
  • Lett å dokumentere arbeidsinnsats

  

  
Leveranse, pakker og priser for Visma Severa

Vi leverer Visma Severa i samarbeid med Visma-sertifiserte partnere over hele landet. Det betyr at du er sikret rådgivningen, oppfølgingen og supporten du trenger. Våre partnere har erfarne konsulenter og spesialister på Visma Severa, som sørger for at du får bistand fra et solid støtteapparat både før, under og etter utrulling av løsningen.

Visma Severa får du på abonnement, med fleksibilitet og valgfrihet. Det betyr at du kun betaler for det du og din bedrift behøver - og ingenting mer. Våre pakker for Visma Severa ser du under.


  

La oss vise deg Visma Severa!

Vi tar gjerne en nærmere titt på hva Visma Severa kan gjøre for deg og din bedrift.
Fyll ut skjemaet under, så kontakter vi deg for en uforpliktende prat.

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger som beskrevet her og vil at Visma sender meg relevant informasjon på e-post basert på mine interesseområder.