KGV - Visma TendSign

Visma TendSign er et effektivt verktøy for konkurransegjennomføring og gjør innkjøp og anbudskonkurranser enklare og mer korrekte. 

Kontakt oss
Visma TendSign gjør innkjøp enklere og anbudskonkurranser korrekte og effektive.

Fem gode grunner til å bruke Visma TendSign

Visma TendSign er en skytjeneste for digitaliserte innkjøp og er i dag et avgjørende KGV-verktøy som brukes av hundrevis av myndigheter, kommuner, fylkeskommuner og private selskaper.

TendSign gjør det enkelt å lage elektroniske forespørsler, la leverandøren stille spørsmål eller sende tilbud digitalt. TendSign støtter kjøperen gjennom hele anskaffelseprosessen i en gitt struktur. Du kan ikke gjøre feil. 

Som innkjøper jobber du helt digitalt i strukturerte dokumenter som er enkle å dele med kolleger. Som leverandør svarer du papirløst, enkelt og sikkert på nettet. Det går ikke å gå glipp av noen krav. 

Visma TendSign er et verktøy for å skape innkjøp, sende inn og evaluere anbud, samt inngå avtaler og visualisere dem for virksomheten. Verktøyet dekker hele prosessen fra behov til avtalen er signert, for flere tilleggsmoduler og støtte for de fleste evalueringsmodeller.

Med TendSign får du struktur i arbeidsflyten din. KGV-verktøyet lar deg samkjøre og dokumentere alle aktiviteter, med full sporbarhet.

TendSign digitaliserer hele anbudsprosessen. Glem kvittering og stempling av innkommende varer - tilbud legges direkte inn i verktøyet av anbudsgivere. Med riktig forberedelse kan åpning og evaluering ta noen sekunder.

Avtalekatalogen gjør avtalene lett tilgjengelige for virksomheten og visualiserer kontraktansvarlige, kontraktstider og leverandører. Koble katalogen til ditt intranett og øk avtalelojaliteten i virksomheten.

Med TendSign blir det lett å samarbeide gjennom hele oppdraget, også med eksterne parter. TendSign synliggjør hvem som gjorde hva og når.

 

Slik får du et KGV
– på plass før juli 2018

Nye EU-direktiver stiller krav om elektroniske innkjøpsverktøy fra 1 juli 2018. Øvre Romerike Innkjøpssamarbeid stilte høye krav til brukervennlighet og funksjonalitet, og valget falt på Visma TendSign, noe de er veldig fornøyd med.

Last ned og les hvordan Øvre Romerike har lykkes med å effektivisere sin innkjøpsprosess med et elektroniskt KGV-verktøy og Visma TendSign. 

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst.

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.

Leverandør?

For deg som leverer anbud til offentlig sektor, så har Visma TendSign mange fordeler.

100 anskaffelser på 4 personer - per år!

Å gjennomføre over 100 anskaffelser per år er ikke uvanlig for en stor innkjøpsorganisasjon, men når den bare består av fire personer, er det litt av en prestasjon. Og det er nettopp det norske Innkjøpskontoret klarer.

Last ned og les hvordan Innkjøpskontoret har lykkes med å effektivisere sin anbudsprosess med Visma TendSign.

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst.

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.
Innkjøpskontoret AS genomför över 100 upphandlingar per år  i Visma TendSign

Effektiv kontraktsadministrasjon

Når kontraktene er inngått skal de administreres og følges opp. Visma TendSign har innholdsrik funksjonalitet for enkel og effektiv publisering av inngåtte avtaler. Dermed får alle brukere som er berørt av de respektive avtalene tilgang til informasjon om avtalene og hvilke leverandører som virksomheten skal benytte.

I tillegg til at det gjør avtaleadministrasjonen enklere for de ulike brukerne, er det mulig å samhandle elektronisk rundt evalueringer, gjennomføre minikonkurranser og administrere reforhandlinger. Brukertilgangen kan styres etter roller, brukersteder, leverandører og avtaler.

  • Sikrer avtalelojalitet og beste pris
  • Forenklet avtaleadministrasjon
  • Full oversikt over porteføljen

Vil du vite mer om TendSign? Ring oss på +47 400 06 814 eller send et meddelande

Avtalemodul og avtalekatalog - Visma TendSign

Avtalemodul og avtalekatalog

Visma TendSign har bra funksjonalitet for enkel og effektiv publisering av inngåtte avtaler. Dermed får alle brukere som er berørt av de respektive avtalene tilgang til informasjon om avtalene og hvilke leverandører som virksomheten skal benytte.

Visma TendSign - Last ned produktark

TendSign Docs

TendSign Docs

TendSign Docs er strukturerte dokumenter bygget om fra grunnen av med moderne teknologi og med brukervennlighet i fokus. Funksjonaliteten er nå tilgjengelig og aktivert for alle TendSign Pro-brukere.

TendSign Docs - Les mer om mulighetene

Allerede TendSign-kunde?

Kontakt oss  

Har du spørsmål? Da kan du enten fylle ut skjemaet under og vi kontakter deg etter kort tid eller du kan ringe vår salgsavdeling på tlf. +47 400 06 814. Vi hører gjerne fra deg!

Allerede kunde? Vennligst kontakt support!

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst.

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.

 

 

 

Oscar Axelsson - TendSign

Oscar Axelsson
Sales TendSign Norway
Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.