Nytt personalskjema opprettes av administrator, eller de med utvidet tilgang til applikasjonen. Dere kjenner til dette – medarbeidere – innstillinger og skjemaoppsett personal.
● Arbeidsavtaler - ACCESS_EMPLOYEE_AGREEMENT
● Skjemaoppsett Personal - ACCESS_PERSONALFORMS_SETUP
● Søk - ACCESS_PROCESS_SEARCH
● Som standard er tilgang satt til NO
I versjon 2020.1.02 så kom det ut oppdatering på konteringsrapporten der dere kan tilbakeføre arbeidsgiveravgift i økonomi. Sjekk dokumentasjon som ligger på Community under Nedlastinger/HRM/Følgeskriv Enterprise HRM - Nyheter og forbedringer 2020.1
Rolletilgang Web er et "filter" hvor man legger inn hvilke roller og oppgaver i organisasjonsstrukturen som skal ha tilgang til funksjonaliteten knyttet til Mine Ansatte og Fraværsoppfølging.
Under Brukeradministrajon i Fullmakter er det mulig for systemadministrator å sette restriksjoner på hvilke transaksjoner som skal være synlige for enhetsleder.
Når det kjøres lønn for en ansatt i windows, så vil brukerid’en til enhetsleder kun bli knyttet til de transaksjonene det er åpnet for at vedkommende skal ha tilgang til.
Dere må derfor ta en nøye gjennomgang av hvilke konti det er nødvendig, og hensiktsmessig, at enhetsleder skal kontrollere.
Eksempel på konti som bør utelates er fagforeningstrekk, bidragstrekk, påleggstrekk og skattetrekk dvs balansekonti generelt.
De andre valgene, - inkl. søkerliste som du nevner, er ikke på nytt desig enda. Dvs at her må du enn så lenge benytte "standardversjon"
Integrasjon P360 er ute hos kunde i pilot, - det som ble nevnt var versjon 2020.2 (ikke 2022)