Velkommen til en munnfull digitale kanaler

Vi inviterer deg til frokostseminar 5. oktober 08.30 - 10.30 på Dampsentralen i Ålesund.

Verden er i stadig endring, og ulike faktorer påvirker både kjøpekraft og konsumermakt. Hvordan bør du tilpasse markedsaktiviteter og budsjett til utfordrende tider? Og hvilke deler av kundereisen er det viktigst å fokusere på?

Start dagen sammen med oss for faglig påfyll om hvilke digitale kanaler og innhold som bør brukes i de ulike stadiene av kundereisen. 

Program:

09.00 - 09.20 - Uroligheter i markedet - hvordan bør du tilpasse?

Charlotte Stranden Karlsnes, Digital Rådgiver

Med store økonomiske svingninger kan det være utfordrende å ta de riktige beslutningene knyttet til merkevaren. Hvordan påvirker inflasjonen markedet vi opererer i? Hva gjør de andre markedsførerne? Skal vi holde igjen budsjetter og vente på bedre tider? Charlotte tar med seg mange av de spørsmålene hun nå får daglig og deler svarene sine med oss. 


09.20 - 10.00 Digitale kanaler i kundereisen

Våre digitale rådgivere tar deg gjennom de ulike fasene i kundereisen. De ser på hvilke kanaler som er anbefalt for de ulike stegene, hvilke mål kanaler kan løse, og hva som er riktig innhold og budskap.  


10.00 - 10.20 Sofaprat 

Vi har invitert to markedssjefer til en samtale rundt bruk av ulike digitale kanaler, og hvordan de tilpasser kommunikasjon og budsjetter til svingninger i markedet.

Meld deg på nå

 

Vi gleder oss til å se dere!

Charlotte.jpg

Charlotte Karlsnes

Sigbjørn.jpg

Sigbjørn Breder

Anniken.jpg

Anniken Vorpenes

Camilla.jpg

Camilla Skarshaug