Se våre ressurser

Merkevarestrategi og -plattform

Sterke merkevarer har det til felles at de har klart å posisjonere seg slik at de står tydelig frem i forhold til konkurrentene, de har en identitet som målgruppen kan identifisere seg med, og de klarer å gi folk gode grunner til å velge merkevaren. En sterk merkevare er mer lønnsom, klarer å rekruttere de flinkeste medarbeiderne og blir verdsatt høyere.

Les mer om merkevarestrategi

Merkevarestrategi-og-plattform-forisdebilde.jpg

Sosiale medier-forsidebilde.jpg

Digital kommunikasjonsstrategi

De fleste bedrifter jobber med digital markedsføring på en eller annen måte, men ikke alle har en digital kommunikasjonsstrategi på plass. En digital kommunikasjonsstrategi er avgjørende for å skape en felles forståelse for hvilke kanaler som skal løse hvilke oppgaver, mot hvilken målgruppe, og med hvilket budskap.

Les mer om kommunikasjonsstrategi

Digital modenhetsanalyse

Digital modenhet er ingen selvfølge; det er en tilstand der hele virksomheten anvender digitale arbeidsmåter og teknologier for å forbedre prosesser, engasjere arbeidsstyrken og drive frem nye forretningsmodeller. Er du klar for en rask kartlegging?

Les mer om modenhetsanalyse

Avtal en prat med våre rådgivere!