Se våre ressurser

Merkevarestrategi og -plattform

Sterke merkevarer har det til felles at de har klart å posisjonere seg slik at de står tydelig frem i forhold til konkurrentene, de har en identitet som målgruppen kan identifisere seg med, og de klarer å gi folk gode grunner til å velge merkevaren. En sterk merkevare er mer lønnsom, klarer å rekruttere de flinkeste medarbeiderne og blir verdsatt høyere.

Les mer om merkevarestrategi

Merkevarestrategi-og-plattform-forisdebilde.jpg

Sosiale medier-forsidebilde.jpg

Digital kommunikasjonsstrategi

De fleste bedrifter jobber med digital markedsføring på en eller annen måte, men ikke alle har en digital kommunikasjonsstrategi på plass. En digital kommunikasjonsstrategi er avgjørende for å skape en felles forståelse for hvilke kanaler som skal løse hvilke oppgaver, mot hvilken målgruppe, og med hvilket budskap.

Les mer om kommunikasjonsstrategi

Digital modenhetsanalyse

Digital modenhet er ingen selvfølge; det er en tilstand der hele virksomheten anvender digitale arbeidsmåter og teknologier for å forbedre prosesser, engasjere arbeidsstyrken og drive frem nye forretningsmodeller. Er du klar for en rask kartlegging?

Les mer om modenhetsanalyse

Avtal en prat med våre rådgivere!

Fyll ut skjema og fortell oss litt om hva du ønsker å ta en prat om. Så kontakter vi deg så fort som mulig.