Trenger du en digital markedsfører?

En digital markedsfører er gjerne en forlengelse av eksisterende markedsavdeling, eller en tilleggsressurs som skal bidra inn med nødvendig kompetanse innen digital markedsføring. Våre digitale markedsfører har lang erfaring fra ulike bransjer, om det skulle være møbel-, bil- eller maritim industri. Når du leier inn en digital markedsfører har du også fordelen med å ha tilgang til flere spesialister innenfor ulike fagfelt, som for eksempel SEO; nettsider, sosiale medier eller Google. På den måten sparer du både tid og ressurser.

Hvilken kompetanse har vi tilgjengelig?

Våre digitale markedsførere jobber både strategisk og operativt i alle digitale kanaler. Behovet vil variere fra kunde til kunde, derfor avklares det på forhånd hvilken kompetanse som er nødvendig for å løse oppgaven.

Vi besitter god kompetanse på strategiutforming og implementering, samt innenfor de ulike markedsaktivitetene. Nedenfor kan du lese mer om de ulike markedsaktivitetene vi tilbyr.

Vi har følgende kompetanser tilgjengelig:

  • Annonsering og håndtering av sosiale medier
  • Google-annonsering 
  • Bannerannonsering 
  • SEO 
  • Marketing automation og nyhetsbrev
  • Nettside 
  • Innholdsproduksjon og design

Lei en digital markedsfører!

Lisa-Mari-Stående.jpg

 

 

Eirik - Glad i tlf - Web.jpg

Når er det aktuelt å leie en digital markedsfører?

Det vil i flere situasjoner være aktuelt å leie en markedsressurs i en lengre eller kortere periode. Ved å leie inn en ressurs får du fleksibilitet. Du kan selv bestemme hvor lenge du har behov for et par med ekstra hender, og slipper å gå gjennom en full ansettelsesprosess. Du får også mulighet til å avklare eventuelle forlengelser.

Det er flere situasjoner som vil være aktuelle for å leie inn en ressurs:

  • Foreldrepermisjoner
  • Spesifikk kompetanse i en avgrenset periode
  • Akutt eller langtidssykemelding
  • I påvente av en fast ansettelse

Lei en digital markedsfører!

 

 

«Ved å leie inn digitale markedsførere fra VDM får vi økt kompetansen i markedsavdelingen vår, samtidig som de avlaster oss med markedsaktiviteter i ulike digitale kanaler. Det er en fleksibel løsning som gir trygghet og forutsigbarhet

- Villen Cathrine Olander, Head of Brand and Marketing hos Visma Software

 

Slik jobber vi

1

Behovsavklaring

Vi avklarer hvilke behov hver kunde har for å kunne tilby riktig ressurs. 

2

Tildeling av ressurs

Kunde får tildelt ressurs etter sine behov, og vil kunne gi tildelt ressurs innsikt i bedriften og fremtidsplaner.

3

Utførelse av avklarte oppgaver

Tildelt ressurs utfører, rapporterer og har et tett samarbeid med kunde.

Avtal en prat med våre rådgivere!

Fyll ut skjema og fortell oss litt om hva du ønsker å ta en prat om. Så kontakter vi deg så fort som mulig.