Økonomi på farten: Med moderne regnskapsløsninger har du full kontroll og sparer verdifull tid.

Dette verktøyet endrer måten du jobber på

Se for deg følgende scenario: Du sitter på kontoret ditt med taxiregninger, sykemeldinger og regnskapsrapporter på papir. Papirbunken hoper seg opp – og du leter febrilsk etter en faktura som har forfalt for to måneder siden. Permer står i hylla, uten at du helt vet når du kan kaste dem. Du er luta lei dyre, manuelle regnskapsoppgaver og –prosesser. Kjenner du deg igjen i noe av dette? Da bør du lese videre.

På en annen kant av byen sitter regnskapsføreren din. Regnskapsføreren tar betalt per time og sitter på en papirbunke som er minst like overveldende som din. Kommunikasjonen er utfordrende og du opplever det hele som litt rotete. Det du kanskje ønsker er imidlertid full oversikt og trygghet, enkel samhandling og mer tid til å drive bedriften best mulig.

Så, hva gjør du?

Alt i ett på nett

Et godt alternativ kan være å velge en komplett løsning for regnskap og lønn og HR. En enkel og brukervennlig løsning som gir full oversikt over økonomien med et tastetrykk. En løsning der nøkkeltall og rapporter er tilgjengelige akkurat når og hvor du vil. En løsning der du enkelt kan sende inn grunnlag og godkjenne dokumenter. Og ikke minst: En løsning der samhandlingen med din regnskapsfører er enklere enn noensinne.

Frigjør tiden du trenger

Gode arbeidsverktøy bidrar som kjent til effektivisering – som er en av nøklene til suksess. Smarte, nettbaserte økonomiløsninger kan utgjøre forskjellen mellom å bruke én time og en hel arbeidsdag i uken på økonomi. Mer effektiv økonomistyring frigjør verdifull tid som du heller kan bruke på driften og utviklingen av bedriften din.

En enklere hverdag

Det er utvilsomt mange fordeler ved å velge en komplett, nettbasert løsning der alt du trenger for en enklere økonomisk hverdag er samlet på ett brett. Se for deg følgende:

  • Faktura mottas elektronisk, første gangen du ser de er inne i løsningen
  • Godkjenningsregler for attestering av faktura skreddersydd for bedriften din
  • Øvrige bilag kan lastes opp og godkjennes på farten – du trenger kun nettilgang og en PC/Mac, mobil eller nettbrett
  • Leverandørbetalinger skjer i løsningen – enten av deg eller av oss
  • Du kan lage egne fakturaer direkte på nett
  • Du får brukervennlige regnskapsrapporter på nett
  • Ta reiseregningen når og hvor du vil med alle lønns- og HR-tjenester tilgjengelige
  • Dokumenter deles trygt og sikkert
  • Sikker håndtering av data etter bokføringslov med forskrift er ivaretatt

MyVisma er verktøyet som endrer måten du jobber på. Det er nå også tilgjengelig som app og kan lastes ned i App Store eller Google Play.

Prøv selv – vi tror du vil bli gledelig overrasket!

Daniel Holck er rådgiver og NK avdelingsleder ved Visma Services Norge AS sin avdeling i Trondheim. Hans styrke er bruke ny teknologi til å finne den optimale regnskaps- og økonomiløsningen. Daniel har ledet og deltatt i prosjekter innen omstrukturering og effektivisering.
Kontakt :