Vår nye rådgiver er rå på Marketing Automation

I september begynte Jeanette Amdam som Digital Rådgiver i Visma Digital Marketing.

Hun har en solid bakgrunn fra IT- og finansbransjen, og med en mastergrad i Markedskommunikasjon fra Aarhus Universitetet, har hun i flere år spesialisert seg på Marketing Automation. For hos oss skal hun jobbe med nettopp dette - noe hun er helt rå på.

Jeanette + VDM = Sant

Jeanette har jobbet med alt fra e-postmarkedsføring, innholdsproduksjon, hjemmesider til sosiale medier. Hun har bred erfaring med Marketing Automation, og brenner for alt av automatisert kommunikasjon. Jeanette har en unik evne til å se det store bildet i hele kommunikasjonsstrategien og de røde trådene.  

- Jeg brenner for kommunikasjon til rett mottaker, til riktig tid - med rett budskap. Marketing Automation er nøkkelen til god kommunikasjon og effektiv markedsføring - derfor er Visma Digital Marketing en perfekt match for meg.

Hjem etter 16 år

Når Jeanette ikke er på jobb, trives hun best med familie og venner, og er glad i å være ute i naturen. Men hvis været blir for dårlig, så finner du henne foran skjermen med en bra serie. Jeanette har akkurat flyttet hjem til Ørskog med mann og to barn, etter å ha bodd utenbygds i 16 år. 

Det gleder meg at vi fikk tak i Jeanette. Nå er vi i full gang med å onboarde henne på nye prosjekter, og er spent på hva Jeanette og våre kunder kan få gjennomført sammen. Kombinasjonen med en marketing automation-ressurs, sammen med teamets fokus på teknologi, markedsføring og kreativitet, er noe som vil bidra til å levere den kvaliteten våre kunder trygt kan forvente av oss, sier byråleder Torill Standal Eliassen.

 

Jeanette Amdam

Digital Rådgiver

jeanette.amdam@visma.com

Siste bloggartikler om digital markedsføring

markedsføring i nedgangstider blogg

Markedsføring i økonomiske nedgangstider

in Digital Marketing

Vi går alle inn i en usikker økonomisk tid, både på hjemmebane og i bedriften vi jobber i. Som rådgivere skal vi i Visma Digital Marketing gi de beste rådene med utgangspunkt i den dataen, bakgrunnen og teorien vi har tilgjengelig. For å gjøre det må vi ha en forståelse for både hvordan verdensøkonomien påvirker driften til kundene våre, og samtidig ha en dyp kunnskap i hvordan markedet endrer seg i takt med økonomiske svingninger.

Rapportere markedstall

Hvordan rapportere markedsresultatene?

in Digital Marketing

Er du markedssjef eller sitter du i en annen rolle hvor du er ansvarlig for en eller flere ulike markedsføringskanaler?

kom i gang med sosiale medier

Slik kommer du i gang med sosiale medier

in Digital Marketing

Høsten sniker seg kjapt på. Etter en lang og digg sommer, kan det være ekstra vanskelig å finne tilbake til rutinene. En av disse rutinene kan være regelmessig posting i de sosiale kanalene. Dersom du jevnlig poster innlegg, er du nemlig mer synlig for potensielle kunder. I tillegg øker du troverdigheten med nytt og oppdatert innhold. Men hvor skal du begynne etter ferien?