Kvalitet i alle ledd

I Visma Advantage setter vi store mål for kvalitet i arbeidet vi gjør. Vi er stolte av å kunne vise til at vi har vært ISO sertifiserte i henhold til ISO standard NS-EN ISO 9001:2008 siden 2009.  Overordnet betyr dette at vi besitter et styringssystem hvor vi har nedfelt og samlet alle våre arbeidsprosesser og roller. Dette bidrar til økt fokus på effektivitet og en optimalisering av alle våre arbeidsprosesser. Dette hjelper oss svært godt til å på en systematisk måte, opprettholde førsteklasses standard av kvalitet og effektivitet i alle aktiviteter både internt og eksternt ut mot våre kunder og samarbeidspartnere.

Alle vet at en konkret anbefaling fra den som har kjennskap og erfaring til det spesifikke produktet eller tjenesten, veier tungt når man skal vurdere å handle eller ikke. Visma Advantage ser det derfor som helt sentralt å vite om våre kunder anbefaler oss til andre. I januar 2012 startet vi derfor arbeidet med å implementere Net Promotor Score (NPS). NPS er helt enkelt et kundelojalitets mål for en kundes villighet til å anbefale et selskaps varer og/eller tjenester. Dette gir oss et verdifullt mål for dagens status således også  input til områder for forbedring. Vi har kontinuerlig fokus på forbedringsområder basert på disse verdifulle tilbakemeldingene fra kunder og samarbeidspartnere. Vårt mål er ikke bare å ha fornøyde kunder, men vi vil ha ekte ”fans”.

Effektivisering1

Therese started in Visma Advantage in March 2005 in the position of Sales Coordinator. From there she moved over to the customer service department, where in 2007, she became the Manager of the department. In January 2013 Therese started in a new position at Visma Advantage, as HR and Quality Manager. Therese has a Bachelor's degree in communications from Bond University in Australia and is currently studying an Executive Master of Management at Bi in Oslo, specializing in Human Resource Management, Employment Law and Project Management.
Kontakt Therese: