Ta de små stegene mot å bli enda bedre


Med Enterprise Samarbeidsmodell får du:

  • En dedikert Customer Success Manager
  • Konsulentbistand
  • Support og Community
  • Performance support (ePlus)
  • e-læring
  • Nettkurs
Bilde av to som samarbeider og snakker

Hva gjør en Customer Success Manager?

En Customer Success Manager er en aktiv samarbeidspartner som kan bistå i daglig drift og support, men også i strategiarbeidet og planleggingen av aktiviteter det kommende året. Det kan være aktiviteter som opplæring av ansatte, rådgivning på beste praksis, ny funksjonalitet eller råd om etterfølgelse av nye myndighetskrav.

Ikon - avsjekk
Sørger for at du får svar på alle spørsmålene dine

Ikon - avsjekk
Hjelper deg med å utnytte løsningen


Ikon - avsjekk
Prioriterer aktivitetene gjennom året


Ikon - avsjekk
Tilrettelegger for kurs og opplæring ut i fra behov og planer


– Som leder gir det meg trygghet å vite hvor jeg skal henvende meg om noe oppstår. Visma er veldig proaktive, og tar kontakt med oss mer enn vi henvender oss til de.

Anne Catherine Grøterud

Lønningssjef Infra Group AS

Våre Customer Success Managers

Bilde av Elin Roen

Elin Roen

 

Bilde av Jorunn Merete Misje

Jorunn Merete Misje

 

Involvert helt fra driftstart

  • Kjenner deres portefølje og status på support, drift og planlagte aktiviteter
  • Informerer og gir påminnelser om kurs, webinarer, nyheter og annen relevant informasjon
  • Et proaktivt og operativt kontaktpunkt som også tar initiativ til møter
  • Deres stemme inn mot Vismas produkt- og konsulentapparat
  • Sparrer med dere for å for å gi dere mest mulig verdi ut fra investeringen

Kontakt oss

Vil du vite mer om samarbeidsmodellen? Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss.

Sektor