To kvinnelige kollegaer i et innkjøpsmøte

Visma Enterprise Plus Innkjøp

- Effektiviserer driften

Spar tid og penger med en automatisk innkjøpsløsning. Enterprise Plus Innkjøp er sømløst integrert med hele Plus-suiten og kan enkelt kobles opp mot andre Visma-moduler.

Det skal være enkelt å ha full kontroll

I større virksomheter blir det gjort tusenvis av små og store innkjøp i løpet av året. Uten et godt innkjøpssystem kan det brukes mye tid, frustrasjon og penger til for å sikre at alle innkjøpene blir utført korrekt.

Med Enterprise Plus Innkjøp forenkler og effektiviserer vi din virksomhets innkjøp, samtidig som dere får full oversikt. Det gjør vi ved å ha et enkelt og intuitivt innkjøpssystem som inneholder alle aspekter av anskaffelsesprosessen.

Alt på ett sted

Ha alle dine leverandøravtaler, varekataloger, produkter og priser på ett sted med Enterprise Plus Innkjøp.

Automatisert

La systemet arbeide for deg med automatiserte prosesser. Alt fra godkjenning av kataloger til fakturamatch. Repeterende kjøp blir også automatisert.

Få best pris

Innkjøpssystemet sørger for at det er enkelt og effektivt å gjøre innkjøp basert på gyldige innkjøpsavtaler, og at prisene til enhver tid følger avtalen.

Skybasert

Vi tar oss av oppdateringer og vedlikehold, og tilbyr bedre sikkerhet med automatisk backup.

Fleksibel

Appen vår inneholder mobil godkjenning, bestilling og varemottak.

Spar tid

Vårt innkjøpssystem minimerer tid- og ressursbruk på innkjøp og fakturaprosesser. Både for fagavdelingen og de ansatte. 

Gjør smartere innkjøp

Har dere mange faste innkjøp? Dette plukker systemet vårt opp og automatiserer det, slik at din virksomhet aldri går tom for varer dere er avhengig av. I tillegg automatiserer den andre arbeidsoppgaver som godkjenning av kataloger, sending av abonnementsbestillinger og fakturamatch.

Det er ikke til å unngå at det blir gjort feil innen innkjøp, heldigvis vil systemet varsle om avvik som må behandles av en ansatt. Dere får også varsler om innkjøpsavtaler som utløper, oppgavelister for saker til behandling og om avtalelojalitet ikke blir oppnådd. For å nevne noe. 

Bruker dere Visma Enterprise i dag?

Da kan dere enkelt bli med oss opp i skyen med Visma Enterprise Plus. Vi sørger for at dere beholder alt av data og historikk, samtidig som dere får tilgang til en løsning som alltid er oppdatert. Ta kontakt med din kunde­ansvarlig eller fyll ut skjemaet nedenfor om du ønsker mer informasjon.

Se hvordan det fungerer

Vil du se mer av hva Visma Enterprise Plus kan gjøre for din bedrift, eller har du noen spørsmål? Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt med deg.

Sektor
Vi trenger ditt samtykke.