HR-Portalen gjør hverdagen mer effektiv
HR-Portalen er en webportal for leder, medarbeider og HR-medarbeider med direkte tilgang til lønn- og HR-relaterte oppgaver. Den er brukervennlig og tilrettelagt for selvbetjening. Nærmere 200.000 ansatte, ledere og HR-/lønnsmedarbeidere i Norge benytter HR-Portalen i dag.
Systemet er rollebasert, som betyr at du automatisk får tilgang ut ifra din rolle. Alle endringer blir loggført, og om det er nødvendig kan man gå tilbake for å se på historikken. Dette øker sikkerheten.
I HR-Portalen får du direkte tilgang til det som heter “min mappe” hvor du får oversikt over lønn, arbeidsforhold, nærmeste leder, dokumenter med mer. I tillegg gir den deg all den prosesstøtte tilknyttet lønn, administrasjon, fravær, kompetanse og læring du har behov for, uansett hvilken rolle du har.
Skybasert selvbetjeningsløsning
HR-Portalen leveres som en skytjeneste, og sparer deg for større, interne IT-investeringer og unødvendige kostnader. Du slipper å tenke på oppgraderinger. Du og dine kollegaer vil alltid ha tilgang til siste versjon.