HR-Portalen

Et skybasert personalkontor for både leder og ansatt

Hr-portalen er en alt-i-ett løsning for lønn og HR. Løsningen automatiserer alle lønn og HR-oppgaver og integreres enkelt med tredjeparts løsninger. Brukervennlighet og mobile tjenester er en selvfølge, og relevante rapporter er alltid tilgjengelig.

Skybasert selvbetjeningsløsning

HR-Portalen leveres som skytjeneste, og sparer deg for større, interne IT-investeringer og unødvendige kostnader. Du har en “alltid oppdatert” løsning tilgjengelig for deg og dine medarbeidere uten å behøve å tenke på større oppgraderinger.

Se hvordan HR-Portalen fungerer

 

Fordelene med HR Portalen

  • Ansatte og ledere får enkelt tilgang til oversikt over oppgaver og status på utførte oppgaver, påminnelser, nyheter fra HR, siste lønnsslipp, feriesaldoer m.m.
  • HR og ledere får tilgang til ansattes profiler med all relevant HR-informasjon.
  • Ledere gis mulighet til å godkjenne ferie, fravær, timelister, utlegg m.m.

Kontakt oss

Vi trenger ditt samtykke.

Gjelder henvendelsen support?

Bluegarden Lønn og HR
Kontakt servicedesk på telefon 06005 (fra utlandet +47 48 50 60 05)

Visma Enterprise HRM
Ta kontakt her

Vi er klar for GDPR! Våre løsninger er tilpasset de nye lovpålagte personvernsreglene.
Se hvordan vi har gjort det her

Vil du vite mer om våre løsninger for HRM?

Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.