HR-portalen

Et skybasert personalkontor for både leder og ansatt

Skybasert selvbetjeningsløsning

Hr-portalen er en alt-i-ett løsning for lønn og HR. Løsningen automatiserer alle lønn og HR-oppgaver og integreres enkelt med tredjeparts løsninger. Brukervennlighet og mobile tjenester er en selvfølge, og relevante rapporter er alltid tilgjengelig.

HR-Portalen leveres som skytjeneste, og sparer deg for større, interne IT-investeringer og unødvendige kostnader. Du har en “alltid oppdatert” løsning tilgjengelig for deg og dine medarbeidere uten å behøve å tenke på større oppgraderinger.

Se hvordan HR-Portalen fungerer

 

God oversikt

Ansatte og ledere får enkelt tilgang til oversikt over oppgaver og status på utførte oppgaver, påminnelser, nyheter fra HR, siste lønnsslipp, feriesaldoer m.m.

Oppdatert informasjon

HR og ledere får tilgang til ansattes profiler med all relevant HR-informasjon.

Enkel godkjenning

Ledere gis mulighet til å godkjenne ferie, fravær, timelister, utlegg m.m.

Kom i gang

Vis meg løsningen

Vi gir deg gjerne en gratis og uforpliktende demonstrasjon av HR-portalen.

Ta kontakt

Ta kontakt med salg

Vurderer du løsningen og ønsker en uformell prat? Vi hjelper deg gjerne!

Ta kontakt

Har du spørsmål?


Andre henvendelser

Finner du ikke svaret du leter etter? Vi hjelper deg gjerne!

Ta kontakt

Vi er klar for GDPR! Våre løsninger er tilpasset de nye lovpålagte personvernsreglene.
Se hvordan vi har gjort det her

Vil du vite mer om våre løsninger for HRM?