
En smartere driftsløsning for servicebedrifter
M_SOLUTION gir deg full kontroll over din servicevirksomhet i sanntid
M_SOLUTION gir deg full kontroll over din servicevirksomhet i sanntid
M_SOLUTION gir deg full kontroll over din servicevirksomhet i sanntid, og lar deg planlegge arbeidstid og oppgaver, rapportere oppmøte, ressursforbruk og kontroller fra felten, og følge opp driften via dashboards, kalendre og automatiserte varslinger.
M_SOLUTION er en skybasert tjeneste og krever ingen installasjon – du betaler en månedslisens per bruker. Enkelt og smidig!
Produktet M_SOLUTION er resultatet av et nært samarbeid med en rekke kunder – alle med et felles mål om å skape et unikt mobilt verktøy for effektivisering og digitalisering av sentrale arbeidsprosesser.
M_SOLUTION består av rekke innovative moduler. Sammen utgjør de et komplett system for planlegging, drift og kvalitetssikring i servicebedrifter.
I mer enn 15 år har vi tatt i bruk de aller siste teknologiske mulighetene i mobiltelefoner for å skape de smarteste, mest brukervennlige og lettlærte appene i markedet. Ved å kombinere smart bruk av NFC/RFID, kamera, QR-koder, GPS og IoT (Internet of Things) kan M_SOLUTION effektivisere rapporteringen til enkle berøringer og et minimum av tastetrykk.
Vet du hva du ønsker å rapportere i morgen? Ikke vi heller – derfor har vi utviklet M_SOLUTION slik at løsningen enkelt kan tilpasses nettopp dine krav til planlegging og datafangst.
Planlegg og administrer avtaler. Legg inn repeterende arbeidsplaner og ekstra bemanning. Du har full oversikt, selv om medarbeiderne jobber på mange prosjekter samtidig.
Få 100% kontroll på driften med dashboards. Få oversikt over ressursbehov, bemanning og status på leveranser. Systemet varsler deg dersom oppdragene ikke utføres.
M_Solution har integrasjoner mot de fleste regnskapssystemer og kan integrere mot mange andre systemer for å gjøre hverdagen enda mer sømløs.
Med appen får ansatte oversikt over arbeidsplanen i dag og dagene framover. De rapporter selv tilstedeværelse, oppgaver og avvik, og kvitterer ut når oppdraget et utført. Lønn og fakturagrunnlag skapes automatisk.
Er leveransene kritisk for dine kunder? Gi de tilgang til sin egen kundeweb. La kundene følge med på leveransene i sanntid i dashboard, kalendre og digitale plantegninger.
Få automatisk riktige lønnstransaksjoner for timer, tillegg og akkord. Var noen av oppgavene fakturerbare? Faste tjenester, timer, materiell og innkjøp viderefaktureres enkelt og med rett pris.
Ikke nøl med å ta kontakt.