En smartere driftsløsning for servicebedrifter

M_SOLUTION gir deg full kontroll over din servicevirksomhet i sanntid

Logo 100.png

En smartere driftsløsning for facility services, hjemmebaserte tjenester, kontrollvirksomhet, bygg og anlegg, merchandising og mer.

Avtal demo

Få full oversikt over driften, så du kan bruke tid på verdiskaping

M_SOLUTION gir deg full kontroll over din servicevirksomhet i sanntid, og lar deg planlegge arbeidstid og oppgaver, rapportere oppmøte, ressursforbruk og kontroller fra felten, og følge opp driften via dashboards, kalendre og automatiserte varslinger.

M_SOLUTION er en skybasert tjeneste og krever ingen installasjon – du betaler en månedslisens per bruker. Enkelt og smidig!

Mac+Stående+2.png

Komplett system for servivebedrifter

Produktet M_SOLUTION er resultatet av et nært samarbeid med en rekke kunder – alle med et felles mål om å skape et unikt mobilt verktøy for effektivisering og digitalisering av sentrale arbeidsprosesser.

M_SOLUTION består av rekke innovative moduler. Sammen utgjør de et komplett system for planlegging, drift og kvalitetssikring i servicebedrifter.
I mer enn 15 år har vi tatt i bruk de aller siste teknologiske mulighetene i mobiltelefoner for å skape de smarteste, mest brukervennlige og lettlærte appene i markedet. Ved å kombinere smart bruk av NFC/RFID, kamera, QR-koder, GPS og IoT (Internet of Things) kan M_SOLUTION effektivisere rapporteringen til enkle berøringer og et minimum av tastetrykk.

Vet du hva du ønsker å rapportere i morgen? Ikke vi heller – derfor har vi utviklet M_SOLUTION slik at løsningen enkelt kan tilpasses nettopp dine krav til planlegging og datafangst.

6 funksjoner vi tror du vil like med M_Solution

96_Green_administration (1).png

Oppdaterte arbeidsplaner

Planlegg og administrer avtaler. Legg inn repeterende arbeidsplaner og ekstra bemanning. Du har full oversikt, selv om medarbeiderne jobber på mange prosjekter samtidig.

96_Green_web-based.png

Jobb i sanntidsdata

Få 100% kontroll på driften med dashboards. Få oversikt over ressursbehov, bemanning og status på leveranser. Systemet varsler deg dersom oppdragene ikke utføres.

96_Green_matching_criteria.png

Tilpasset deg

M_Solution har integrasjoner mot de fleste regnskapssystemer og kan integrere mot mange andre systemer for å gjøre hverdagen enda mer sømløs.

 

96_Green_end_user (1).png

Enkelt for de ansatte

Med appen får ansatte oversikt over arbeidsplanen i dag og dagene framover. De rapporter selv tilstedeværelse, oppgaver og avvik, og kvitterer ut når oppdraget et utført. Lønn og fakturagrunnlag skapes automatisk.

96_Green_customer_reports (1).png

Enkelt for kundene

Er leveransene kritisk for dine kunder? Gi de tilgang til sin egen kundeweb. La kundene følge med på leveransene i sanntid i dashboard, kalendre og digitale plantegninger.

96_Green_accounts_receivable (1).png

Automatisert fakturering

Få automatisk riktige lønnstransaksjoner for timer, tillegg og akkord. Var noen av oppgavene fakturerbare? Faste tjenester, timer, materiell og innkjøp viderefaktureres enkelt og med rett pris.

 

Kunder.png

Vil du se mer? Eller ønsker du en uforpliktende demo?

Ikke nøl med å ta kontakt.

Vi trenger ditt samtykke.

Tor-Erling.png

Tor-Erling Nilsen

Head of Sales

98220240

tor-erling.nilsen@visma.com