Vi gjør det enkelt å fakturere

Visma.net AutoInvoice

Gjør det enkelt å sende og motta faktura.

Effektiviser og automatiser faktureringen

Med Visma.net AutoInvoice får du en komplett fakturaløsning som dekker alle dine behov, inkludert sending og mottak av efaktura. All fakturabehandling foregår direkte i ditt økonomisystem, slik at både fakturering og fakturamottak går unna med noen få tastetrykk.

Fordeler med Visma.net Autoinvoice

Hvilke systemer kan integreres med Visma.net AutoInvoice?

Du kan enkelt integrere ditt økonomisystem med Visma.net AutoInvoice:

Hvordan fungerer Visma.net AutoInvoice?

Visma.net AutoInvoice er en løsning som gjør at du kan sende en efaktura direkte fra ditt økonomisystem og rett inn i mottakers økonomisystem eller en privatkundes nettbank.

Når du oppretter og sender en faktura fra ditt system, lagres informasjonen i en fil. Denne filen sendes på nett via et eget nettverk satt opp til dette formålet. Innholdet i filen kan være pris, produkter, forfallsdato o.l., hvor denne informasjonen er strukturert på en spesiell måte i filen. Mottakers system åpner filen og oppretter en faktura på bakgrunn av innholdet i filen. Enkelt og greit.

Med Visma.net AutoInvoice kan du effektivisere og automatisere fakturering og fakturamottak.

Fra Visma-bloggen

Nyttårsforsetter for større bedrifter

5 nyttårsforsetter for større bedrifter

| Forretningsdrift

Alright, 2020! Du var litt av et år, og det er nok helt greit for de fleste at du går mot slutten. På tide å vende blikket fremover. Her er fem forsetter som gir deg full fart inn i 2021.

Les innlegget
Tufte Wear økte salget med 150 prosent

Tufte Wear økte salget i nettbutikken med 150 prosent

| Forretningsdrift

– I april hadde vi en firedobling av omsetningen fra april året før. En helt sinnsyk april. Å selge sportstøy de siste månedene har vært en drøm. Likevel ligger det mye hardt arbeid bak, forteller økonomisjef Astrid Volldal i sportskjeden Tufte Wear.

Les innlegget
programmatisk-annonsering-vdm

Hva er egentlig programmatisk annonsering?

| Forretningsdrift

Programmatiske annonsekjøp, også bare kalt "programmatic", har fått en sentral rolle innen mediekjøp de siste årene og får ofte en god bit av kaka når budsjettene skal fordeles. Mange ser god verdi i å bruke denne formen for annonsekjøp, men med en kjøpsmetodikk som gir mer treffsikre og kostnadseffektive kjøp, følger også ansvaret om å bruke verktøyet riktig.

Les innlegget