Tjenestetilbud

Tjenestetilbud

Hold din virksomhet oppdatert med riktig kompetanse

Tre konsepter som holder din virksomhet og dine ansatte oppdatert


Kompetanseheving er både viktig og nødvendig for at din virksomhet skal få mest ut av Visma sine systemer i samspill med de ansatte. Kunnskap er ferskvare, men tiden strekker ikke alltid til for å sikre nødvendig opplæring og videreutvikling i virksomheten.

Derfor har Visma utviklet et tjenestetilbud med tre konsepter som skal sikre jevnlig kompetanseoppbygging og god utnyttelse av systemene. Hver og ett av konseptene står godt på egne ben med sine unike fordeler og gevinster. Samtidig vil kombinasjonen gi deg et helhetlig tjenestetilbud som sikrer at din virksomhet til enhver tid har faglig påfyll, relevant strategisk rådgiving og siste nødvendige opplæring. Tjenestene gir fleksibilitet både med tanke på innhold og gjennomføring. De sikrer mer verdi fra systemene dere har investert i og gir forutsigbarhet og full kostnadskontroll.

tjenestetilbud

Tre ulike konsepter med ulike formål

tjenesteabonnement
Tjenesteabonnement

Sikrer jevnlig oppfølging sammen med din fagkonsulent, skreddersydd ditt behov.

Les mer om tjenesteabonementet konseptet »

kompetanse
Kompetanse- og rådgivningsavtalen

Gir dere deltakelse på Community Live, jevnlig rådgiving for økt kompetanse, samt fri tilgang til nettkurs. 

Les mer om kompetanse konseptet »

elœring.png 
eLæring

Gir standardisert opplæring i bruk av løsningen, alltid tilgjengelig for alle ansatte.

Les mer om eLœrings konseptet »

tjenesteabonnement_bla.pngTjenesteabonnement

Tjenesteabonnement er en avtale om årlig tjenestebistand fra Visma til din virksomhet. Omfanget blir fastsatt i avtalen med et fleksibelt tidspunkt for gjennomføring. Din virksomhet har direkte kontakt med fagkonsulenten som planlegger og gjennomfører abonnementet skreddersydd deres behov.

Tjenesteabonnement sikrer forutsigbarhet for årlig bistand og fleksibilitet i forhold til ønsket innhold. Denne type avtale vil gi en lavere kostnad enn ved ordinær bestilling av opplæring hos Visma. Tjenesten kan også leveres over nett, noe som reduserer kostnad ytterligere. I tillegg blir det lettere for din virksomhet å få lagt kostnaden inn som en fast del av budsjettet.

  • Få opplæring tilpasset din organisasjon basert på kontinuerlig oppfølging over tid
  • Lavere kostnad per dag enn ved ordinære bestillinger av bistandsdager
    Kompetanseheving for sluttbrukere
  • Kompetanseheving hos personer med nøkkelroller, som systemansvarlig eller superbrukere
  • Gjennomgang og forbedring av rutiner knyttet til bruk av programmet

kompetanse_bla.pngKompetanse- og rådgivingsavtale


Kompetanse- og rådgivningsavtale sikrer din virksomhet jevnlig oppfølging og kompetanseheving. Dette inkluderer deltakelse på nettkurs og community live, samt tilgang på en konsulent for skreddersydd rådgivning og oppfølging. Dette sikrer kontinuerlig kompetanseheving i din organisasjon.

Møtene gjennomføres sammen med konsulent fra Visma, som i tillegg til å ha komplett kompetanse på fagsystemet, også har høy kompetanse på sitt fagfelt med tilhørende lovverk. Dere kan bruke møtene til det dere har behov for: Om det er endringer i kodeverk, anbefalte rutiner eller generell bruk av fagløsningen med mere. Møtene gjennomføres hvert halvår og man avtaler tidspunkt direkte med kundeansvarlig konsulent.

Gjennom året vil det jevnlig publiseres nettkurs på Visma Community. Disse vil ta for seg ulike dagsaktuelle og relevante tema, med fokus på det faglige, samt effektiv og god bruk av systemet. Her kan flere i virksomheten koble seg opp for å få opplæring.

I tillegg får dere delta på konferansen Community Live med to personer. Dette er et stort event som Visma arrangerer hvert år for kunder innenfor hvert fagområde. Community Live er en arena for dialog og læring, med faglige innlegg fra Visma og mingling med andre kunder som jobber innen samme fagfelt.

elaring_bla.pngeLæring

Visma Enterprise eLæring er en topp moderne tjeneste som gjør at dere selv kan bygge opp grunnleggende kompetanse, digitalt og på deltakerens egne premisser. eLæring er en brukervennlig og effektiv form for opplæring med høy læringseffekt – alltid tilgjengelig og i eget tempo. Dere har kontroll på kostnadene og slipper uforutsette engangsutgifter i forbindelse med opplæring. 

  • Ansatte bygger kompetanse etter behov, når det passer dem
  • Mulighet til å gjennomføre opplæringen flere ganger, uten ekstra kostnad
  • Raskere onboarding av nyansatte
  • Kvalitetskontroll og standardisering av hva som læres bort
  • De ansatte husker mer av hva de har lært
  • Dokumentert gjennomført opplæring

Mange virksomheter har egne ressurser som håndterer intern opplæring i Visma sine fagsystemer. Dette er kostbart i tillegg til at det binder opp ansatte som ellers kunne vært brukt til å løse andre oppgaver. La eLæring ta seg av den grunnleggende opplæringen i systemet, mens dere fokuserer på kvalitet, prosessforbedringer og dokumentasjon. Dette er oppgaver som må håndteres av kompetente mennesker i virksomheten og ikke kan løses ved hjelp av digitale verktøy, slik som eLæring representerer.

Kursene i eLæring er nøye utvalgt og utarbeidet av våre konsulenter som kjenner løsningene godt, samtidig som de kjenner til hvordan brukere av systemet jobber. Nye kurs tilgjengeliggjøres fortløpende og innholdet oppdateres i samsvar med programvaren. Dere kan derfor være trygg på at eLæringen alltid er vedlikeholdt og oppdatert i henhold til fagsystemet.

Ta kontakt

Lurer du på noe så fyll ut skjemaet under så svarer vi deg innen kort tid.

Vi trenger ditt samtykke.