Utvidet brukerstøtte for Gat

Hvordan viderekoble virksomhetens interne supporttjeneste til Gat-support.

Kontakt meg

I virksomheten kan det til tider være høy aktivitet i form av intern support på e-post og telefon, møter, opplæring, prosjekter, kurs, fravær og ferie.  Visma kan tilby en tjeneste hvor support på telefon og epost til virksomhetens interne supporttjeneste viderekobles til Visma Gat-support.

  • Visma bistår virksomheten med ressurser med spesiell fakompetanse og lang erfaring i bruk av Gat.
  • Tjenesten leveres av Vismas etablerte supportteam for Gat
  • Virksomheten får hjelp til å løse utfordringer i planlegging- og daglig styring i Gat for sluttbrukere.
  • Gat-forvaltingen og supporttjenesten får frigjort tid til å løse andre aktiviteter som skal løses
  • Virksomheten opprettholder en kontinuerlig supportjeneste av Gat.

Inkludert i tjenesten

  • Tjenesten omfatter en dedikert ressurs fra Visma Gat-support.
  • Support via telefon og epost/kundesenter til avtalte tidspunkt.

 

Vikitg informasjon

  • Tjenesten er rettet mot virksomhetens sluttbrukere
  • Visma Gat support er i dialog med intern Gat-forvalting og supportjeneste i forkant av tjenesten, for å avklare rutiner og retningslinjer for virksomhetens bruk av Gat.
  • Overlevering og evaluering i etterkant av gjennomført tjeneste.
  • Tjenesten utføres fra Vismas lokasjoner over linje.

Ønsker du mer informasjon om tjenesten?

Fyll inn skjema og vårt prosjektkontor vil kontakte deg i løpet av kort tid.

Vi trenger ditt samtykke.

Vi tilbyr en rekke tjenester innenfor
Visma Enterprise Ressursstyring og Gat

Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.