Millennialsrapport

En undersøkelse om Millennials' forhold til lojalitet i norsk retail

De har vokst opp i en digital verden hvor internettilkobling er like viktig og vanlig som strøm og vann. De forholder seg til både medier og merkevarer på helt andre måter enn generasjonene før dem. Hvordan lage kundeklubber som kommuniserer godt med Millennials?

Vår rapport er basert på en undersøkelse utført i samarbeid med Kantar TNS og gir deg som retailer verdifull innsikt.

Nå kan du laste ned rapporten og få et innblikk i blant annet: 

  • Hvorfor det er så viktig å skreddersy budskapet til denne kundegruppen
  • Hvor du treffer Millennials
  • Hvilke fordeler som foretrekkes i kundeklubber
  • Hvilke forskjeller du bør ta hensyn til mellom Millennials og eldre generasjoner

Fyll ut skjema og vi sender deg rapporten elektronisk:

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger for å kartlegge mine interesser som beskrevet her og er kjent med at samtykket kan trekkes tilbake når som helst.

JA, jeg vil motta relevant informasjon basert på mine interesseområder fra Visma på e-post. Jeg kan når som helst melde meg av eller oppdatere mine interesser på Vismas abonnementsside.

Vi trenger ditt samtykke.

Les også våre blogginnlegg om Millennials:

Millennials og kundelojalitet

Ikke alle butikker vet hvordan de skal treffe disse kjøpesterke nye gullkundene. Vet du?

Lær mer i dette blogginnlegget

Millennials vil ha umiddelbar respons

Millennials skiller seg ut i forhold til kundelojalitet og interaksjon med medier. For å treffe denne kundegruppen må du bli kjent med hvordan de tenker og hva de ønsker seg.

Se våre tips på bloggen

Hva er Millennials?

Millennials er personer født i 1980 eller senere, hvilket betyr at de nå er mellom 16 og 36 år gamle. Aldersspennet omfatter skoleelever, studenter, husstander uten barn, og småbarnsfamilier. De er i livsfaser hvor mye endres og besluttes, og mange planer legges. 

Dette er noe av det du kan lese mer om i rapporten:

  • Millennials bruk av teknologi og medier
  • Deres forhold til kunde- og lojalitetsklubber
  • Hvilke ønsker og forventninger Millennials har til kundeklubber
  • Deres meninger om deling av data
  • Hvordan de forholder seg til belønninger fra kundeklubber

Hvorfor er det viktig å fokusere på Millennials?

Millennials utgjør en stor og viktig kundegruppe for svært mange virksomheter. Undersøkelsen tar for seg hvordan denne målgruppen opplever kundelojalitet og kundeklubber i det norske markedet. Rapporten tar også for seg hvordan denne generasjonen bruker teknologi og medier, og ser dette opp mot såkalte non-millennials.

Millennials er ikke den mest kjøpesterke gruppen akkurat nå, men om noen få år vil de være der og da er det viktig at du som retailer har fulgt med i timen og tilpasset dine lojalitetsløsninger og kundeklubber til nettopp denne målgruppen.

Alle våre produkter og tjenester innen retail

Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.