Opplev verdens største retailmesse i New York!

Reis med oss til NRF Retail's Big Show 12. - 17. januar 2018

Meld deg på

Bli med Visma Retail, Virke og Svensk Handel til NRF Retail's Big Show i New York 

Nå inviterer vi beslutningstagere i detaljhandelen til å reise med oss til verdens største retailmesse i New York. Vi arrangerer et fullspekket program med unike bransjesesjoner, spennende standbesøk, eksklusive store tours og et uvurderlig innblikk i fremtidens retail-løsninger.

Mellom de bransjerelaterte og sosiale arrangementene lar vi det også være rom for å oppleve verdensmetropolen på egen hånd.

Visma RetailVirke og Svensk Handel står som felles arrangør for denne studiereisen. Når du reiser med oss trenger du kun å fokusere på å ta til deg kunnskap og inspirasjon samtidig som du knytter kontakter med spennende bransjeaktører. Vi håndterer alt fra booking av flyreiser og hotell til fullspekket dagsprogram, spennende store tours og givende kveldsaktiviteter.

Etter reisen får du dessuten også alle inntrykkene ekslusivt oppsummert av oss.

Møt Visma Retail på stand #2545
Også i år er vi stolte over å ha noen av våre egne eksperter på plass for å vise våre løsninger og snakke framtidens retail med besøkende. I samarbeid med HP er vi å finne på stand #2545!

Hva er NRF Retail's Big Show?

National Retail Federations Big Show i New York er verdens største årlige retailmesse der ledende detaljhandlere samt leverandører av teknologi og kompetanse samles. Messen tilbyr et fantastisk utvalg forelesninger, utstillere, opplevelser og en unik sjanse til å nettverke med bransjens fremste aktører. Tema for messen berører innovasjon, teknologi, fremtidsutsikter og alt omkring retailbransjens nøkkelspørsmål. Blant tidligere talere under the Big Show finner vi bl.a. store navn som Bill Clinton, Sir Richard Branson, Mindy Grossmann og Jeff Bezos. 

 

NRF Big Show 2017 Recap

 
 

Program

Fredag 12. januar
Oslo Gardermoen - Avgang 11:00 (SK 907)
(Oppmøte minst 2 timer før avreise)
Lander kl. 13:25 lokal tid i New York

Stay Awake Dinner
Antrekk: Smart casual

Lørdag 13. januar 
Eksklusivt seminar med innsikter og roundtable-diskusjoner på temaet digitalisering innen handelen

Store Tour på Westfield (se mer info nedenfor)
Disponer tiden fritt i ”The Big Apple”.

Kveld: Offisiell velkomstmiddag - Visma Retail, Svensk Handel og Virke
Antrekk: Business/Informal

Søndag 14. januar
NRF Retail's Big Show 2018 (program)

Disponer tiden fritt på kvelden

 

Mandag 15. januar
NRF Retail's Big Show 2018 (program)

Kveldsaktivitet med minglemiddag
Antrekk: Smart casual

Tirsdag 16. januar
NRF Retail's Big Show 2018 (program)

Kveldsaktivitet med middag
Antrekk: Casual

Onsdag 17. januar
Frokostseminar innen hjemreisen: Key takeaways og oppsummering. Hva har vi lært oss og hvordan kan vi iverkesette dette på hjemmebane?

Transport fra hotellet til Newark
Avreise til Oslo kl. 18:55 (SK 908)
Lander den 18/1 kl. 08:15 lokal tid i Oslo

Praktisk informasjon
Vær oppmerksom på at du behøver en godkjent reiseautorisasjon (ESTA) for å fly til USA samt gyldig pass.

Dress codes 101 - Guide for kleskoder

Vi reserverer oss for endringer i programmet.

Store tour på nyåpnede Westfield World Trade Center

Vi har reservert en eksklusiv store tour for vår gruppe på verdensberømte Westfield World Trade Center som åpnet i New York 16. august 2016. Varehuset erstatter varehuset The Mall at the World Trade Center, som ble ødelagt i forbindelse med 11. september 2001.

Westfield World Trade Center er mer enn en retaildestinasjon. Det har ført sammen handel og kultur samt gitt nytt liv til et voksende felleskap innpakket i storslått arkitektur. Her skal vi få en guidet tur og et innblikk i blant annet hvordan de arbeider med konsept, butikker og digitalisering.

Pris og innhold

Pris: 34 500 kr

Vi henvender oss til beslutningstagere innen detaljhandelen.

Alt dette er inkludert:

  • Fly
  • 5-stjernes hotell sentralt på Manhattan
  • Transfer
  • Frokost samt middager
  • Offisiell velkomstmiddag med Visma Retail, Virke og Svensk Handel
  • Entré og full tilgang (full conference pass) til NRF Big Show
    - Guidede standbesøk
    - Messen er åpen 14. - 16. januar
  • Eksklusive store tours for vårt reisefølge
  • Sammendrag av Retailtrender 2018
  • Workshop som oppsummerer NRF Big Show for din interne organisasjon

Meld deg på her

Visma Retail har invitert retailere og bransjekollegaer til en felles reise til NRF Retail's Big Show i 10 år.
"2017 var 3. året jeg var på NRF BIG Show i New York, 1. året sammen med Visma og Virke. Det er ingen tvil om at dette er det beste stedet å være hvis man vil ligge i forkant av hva som kreves for å drive god og verdiskapende retail, jeg bruker daglig inspirasjon herfra i mitt virke. Man får bred og grundig innsikt i den teknologiske utviklingen så vel som hva som er viktig for å spille på menneskers emosjonelle verdier for å skape gode handleopplevelser. 

Å være i et fellesskap med dyktige og inspirerende mennesker fra Visma og Virke er et stort pluss. Anbefales på det sterkeste!"

Berit Solberg Folden, Markedsdirektør
Tanum

 

"NRF Big Show har blitt en unik møteplass for nordiske retailaktører, og stedet man må være hvis man skal få med seg den nyeste innen trender og  butikkinnovasjon. Med inspirerende butikkbesøk, foredrag fra verdens ledende retailledere og spennende kveldsevents  – er dette en mulighet man ikke kan gå glipp av."

Johanne Kjuus, fagsjef handel
Hovedorganisasjonen Virke

"Norsk handel står overfor store omstillinger, og NRF Big Show gir en unik mulighet for å lære av de beste i en verden der handelen blir stadig mer global, og grensene mellom fysisk handel og netthandel viskes ut. Å delta på the Big Show er derfor verdifullt i vårt arbeid for å gi våre medlemmer den beste medlemsservicen."

Vibeke Hammer Madsen, adm.dir
Hovedorganisasjonen Virke

"NRF BIG Show i New York gir store muligheter for gode kontakter med ledende representanter for handelsbedrifter og muligheten til «insights» i den stadig mer globaliserte handelen. Dette gjelder ikke minst hvordan handelen i butikk påvirkes av den raskt voksende e-handelen. Internasjonale erfaringer er ofte verdifullt i vårt arbeid med å gi våre medlemmer den beste medlemsservicen."

Thomas Eulau, Ansvarlig for Strategiska nätverk
Formann, Forum for International Retail
Association Executives, 2011-2015

"Syns at flere innen svensk detaljhandel burde besøke NRF for å se hva som skjer i en stadig mer forandelig retailverden! Fikk med meg mange verdifulle innsikter både fra messens mange utstillere og interessante seminarer! Vel verdt et besøk"

Mats Larsson, ICA Handlare

"NRF Retails Big Show er en utmerket mulighet for de som ønsker å bli inspirert i forkant av det nye retailåret. Man får en oppdatering på de siste forbrukertrendene, teknologisk utvikling og fremtidige forretningsmodeller. Rett og slett et must for de som ønsker å befinne seg i handelsutviklingens fremkant."

Jonas Arnberg, Administrerende direktør, HUI Research

"NRF Retails Big Show gir meg innsikt i hvordan vårt motstykke i USA, National Retail Federation, jobber som medlemsorganisasjon samt en mulighet for oss å få etablere internasjonale kontakter og diskutere de sakene vi jobber med. At messen dessuten serverer den absolutt seneste oppdateringen av hva som påvirker handelen og hvordan man bygger suksessrike bedrifter i fremtiden gjør messen til en av årets høydepunkter."

Karin Johansson, CEO, Svensk Handel

Derfor skal du bli med oss til New York og besøke NRF Retail's Big Show 2018:

- I sammen deltar vi og inspireres av verdens største retailmesse

- En unik mulighet til kompetanseutbytte og nettverking

- Uvurderlige trendspaninger og studiebesøk New York 

Stein-Egil Gammelsrøds beste NRF-tips

For Stein-Egil Gammelsrød, produkt- og markedsdirektør i Visma Retail, blir dette den fjerde reisen til NRF Retail’s Big Show. Her gir han oss sine beste tips. 

Stein-Egils egne speakers-tips:

“Et sikkert kort er James Curleigh, President at Levi´s.  Lee Peterson fra WD Partners drar alltid fullt hus, så vær på plass i god tid. Terry J. Lundgren, Executive Chairman Macy´s pleier også å være interessant å høre på. Blant de nye talerne i 2018 er jeg veldig spent på f.eks. Marne Levine, COO Instagram, Hubert Joly, CEO Best Buy og Tina Sharkey, CEO Brandles. Jeg anbefaler dessuten å klemme inn et besøk hos Innovation Lab!”

Se hele listen over messens speakers her.

Hei Stein-Egil, hvordan synes du man bør forberede seg før avreise?
- Man bør på forhånd sette seg godt inn i programmet for messen og bestemme seg for hvilke områder man vil fokusere på. Det er veldig nyttig å blinke ut de foredragene man virkelig vil ha med seg, for det er så enormt mange muligheter. Jeg kan anbefale å laste ned NRF-appen når det nærmer seg, der kan du leser mer om forelesningene og seminarene, og lagre de du gjerne vil få med deg.

Hva kan de som reiser med oss forvente seg av turen?
- De kan forvente seg full tilrettelegging og organisering av hele reisen fra A til Å. Absolutt alt er tatt hånd om! Man kan konsentere seg om å nyte reisen, messen, nettverkingen og være effektiv for å få mest ut av turen. Visma håndterer alt det praktiske som fly, hotell, taxi, bookinger, aktiviteter, restauranter etc.

Om du må velge en ting fra programmet som du gleder deg ekstra mye til, hva blir det?
- Da må det bli lørdagen som består av eksklusive programpunkter og offisiell middag med hele reisefølge og alle partnerne. Det er en veldig verdifull møteplass der du møter kolleger fra bransjen og nettverker i en helt fantastisk setting. Men det å i det hele tatt oppleve mangfoldet i New York og det å se retail i verdensklasse, med kundeopplevelser som ligger ekstremt lang fremme, er en uvurderlig opplevelse.

Gikk du glipp av NRF Retail's Big Show 2017?

Les de 6 viktigste iakttagelsene fra NRF Retail's Big Show i år. Et sammendrag som vi har laget sammen med Hovedorganisasjonen Virke.

Klikk for å laste ned

5 unike butikkopplevelser i New York

New York er fullproppet med innovative og inspirerende butikker og miljøer, så sørg for at du planlegger et par spennende besøk mens du er der. Her tipser vi deg om retailers som på forskjellige måter har klart å skape kundeopplevelser i verdensklasse.

Read more here
Patagonia på 313 Bowery
Kjedens butikk på Bowery har klart å skape en “hub” for surfe-entusiaster i New York. I tillegg til sitt vanlige sortiment med sport- og surfeprodukter, tilbyr butikken også et eget serviceverksted samt en nyoppusset bakgård som fungerer som en samleplass for entusiaster. Her oppmuntres alle til å bytte surfebrett med hverandre samt å arrangere events for surfersamfunnet. 

Timberland på Herald Square
Denne flagship store benytter seg av CloudTags via NFC og beacon-teknologi for å sy sammen den fysiske og den digitale kundeopplevelsen. I butikken finnes det tilgjengelige nettbrett som gjør det lekende lett for kunden å finne produktinformasjon, stylingtips og anbefalinger rundt hver enkelt produkt. Man kan også lagre interessante produkter og sende de som en ønskeliste til sin egen e-postadresse.

DeKalb Market Hall i Brooklyn
Glem food courts, nå er det food halls som gjelder i New York. Her blandes lokale restauranter med nisje-matbutikker, små boutiques og daglige events for å skape en attraktiv og levende plass for å spise, sosialisere og handle på. DeKalb Market Hall har på kort tid blitt en populær destinasjon med sin beliggenhet i et kjellerlokale under kjøpesenteret City Point i Brooklyn. 

M.A.C. Makeup Studio på 825 Lexington Avenue
I denne butikken har M.A.C. valgt å kun fokusere på opplevelsen i stedet for å selge varer. Butikken består bl.a. Av seks makeover-stasjoner med integrerte iPads som kunden kan bruke for å finne inspirasjon til sin nye look. Butikken har også egne skjermer for å kunne bestille time for konsultasjon, kurser eller makeovers.

Saks Fifth Avenue
Saks satser hardt på å skape unike kundeopplevelser, og har bl.a. Åpnet “The Wellery” i andre etasje. Her tilbyr de alt fra veganske neglebehandlinger med meditasjon, til boot camps med forskjellige temaer samt små innglassede rom med saltbehandling til lyden av pianomusikk og fuglekvitter. 

 


Visma Retail er på LinkedIn!

Alle våre produkter og tjenester innen retail

Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.