

Systemet for deg som fører timer
Severa Project Management er et system for alle som fakturerer timer i prosjekter, og som ikke har lagerførte varer eller avansert logistikk. Det kan være alt fra IT, teknologi og teknologiteknisk konsulentvirksomhet til reklame og markedsføring.
Hører ikke bedriften din hjemme i noen av disse kategoriene? Ta likevel en titt på de ulike fordelene under – og kontakt oss gjerne for en prat om Severa Project Management passer for akkurat deres behov.
Konsulenter, ingeniører og arkitekter:
Ressursallokering
Samarbeid på ett sted
Rapporter og nøkkeltall
Produktivitetstrapporter
API
Egendefinerte KPIer
IT-bedrifter og tekniske konsulenter:
Reisegodtgjørelse og utgifter
Kompleks timeregistrering
Fleksibel prissetting
Rollebaserte priser
Egendefinerte KPIer
Medier og kommunikasjon
Salgshåndtering
Google Drive-synkronisering
Samhandling og oppgavehåndtering
Hvilken funksjonalitet får du?
Integrasjoner
Koble til det du trenger! Systemet har et åpent API, som betyr at du kan koble Severa Project Management sammen med de andre systemene du bruker.
Se alle integrasjoner her
Ressursplanlegging
Det er oversiktlig å se hvor du må ta inn eller kutte ressurser i tide, slik at du kan øke lønnsomheten. Full oversikt over utnyttelsesgraden, både i nåtid og i fremtid.
Merk at ressurser kan være både brukere og essensielt utstyr.
Salgsverktøy
Du kan følge salgsstatus, opprette aktiviteter for oppfølging og lage tilbud til kunder. Så fort et tilbud er signert, opprettes prosjekt- og faktureringsplan automatisk.
Timeregistrering
I Severa Project Management er det enkelt å timeføre på kunde, prosjekt eller internt – enten på desktop eller i appen. Her kan du også legge inn reiseregninger og utlegg.
Fakturering
Støtte til at fakturagrunnlaget hentes ut automatisk, slik at du kan fakturere med få tastetrykk. Dette inkluderer timepris, fastpris, repterende fakturering, ulike mva-satser og valutaer.
Innsikt
Lag dine egne rapporter, basert på for eksempel lønnsomhet, ressursbruk eller fakturering og inntekter. Rapporter og dashboards kan bygges individuelt rundt forskjellige KPIer basert på roller. Disse kan legges til i dashbordet ditt og deles med kolleger.
For deg som lever av å selge timer – nesten uansett hvilke tjenester
Er du it-konsulent, ingeniør eller arkitekt? Eller jobber du kanskje i medie- og kommunikasjonsbransjen? Severa Project Management er et alt-i-ett-verktøy – og knytter sammen salg, prosjektadministrasjon, timeføring og fakturering. Det gjør det enkelt å ha kontroll på pengene som går ut, og de som kommer inn. Si hei til arbeidsdager i flytsonen!
Så raskt får du oversikt
Ikke bruk magefølelsen. Bruk datagrunnlaget!
Magefølelse kan være fint. Når du skal ta beslutninger på jobb, derimot, trenger du en annen form for sparringspartner. Nemlig, systemet ditt. Severa Project Management er nettopp denne sparringspartneren.
Med all info fra salg til fakturering på samme sted, smarte rapporter og alle nøkkeltallene du trenger – har du et godt utgangspunkt for å ta gode beslutninger.
Visma Support
Ta kontakt med din partner. Vårt forhandlernettverk gir din bedrift tilgang til lokal rådgiving, oppfølging og supporttjenester.
Trykk her om du heller vil snakke med en salgskonsulent