Visma Personalhåndbok

La de ansatte finne svarene selv på nett og mobil

Visma Personalhåndbok - et praktisk og trygt hjelpemiddel i arbeidsforholdet

Alle norske virksomheter med mer enn 10 ansatte plikter å ha et arbeidsreglement. Med Visma Personalhåndbok oppfylles disse kravene og sikrer lik behandling av de ansatte.

Visma Personalhåndbok er et praktisk hjelpemiddel for å kommunisere viktig informasjon, rutiner og regler til ansatte. Medarbeidere finner raskt svar på det de lurer på, noe som gir færre spørsmål til HR og ledere med personalansvar.

Løsningen er nettbasert og alltid tilgjengelig via pc og mobile enheter. Vismas fageksperter sørger for at det lovregulerte innholdet til enhver tid er oppdatert.

Visma har levert nettbaserte håndbøker siden 2011, og har lang erfaring i å veilede arbeidsgivere innenfor lønn- og personalfeltet.

Personalhåndboken passer for alle norske bedrifter, store som små. Løsningen er tilgjengelig på norsk og engelsk.

Temaer i personalhåndboken

  • Ansettelse
  • Arbeidstid
  • Internett, e-post og mobile enheter
  • Ferie
  • Sykdom
  • Permisjon
  • Velferdspermisjoner
  • Lønn mm
  • Reiseutgifter i tjeneste og yrkesutøvelse
  • Naturalytelser og utgiftsgodtgjørelser
  • Pensjon
  • Forsikring
  • Velferdstiltak og sosiale ordninger
  • Medarbeiderutvikling
  • Opphør av arbeidsforhold
  • Rutiner og øvrige forhold
  • Øvrige instruksjoner 

 

Hvorfor velge Visma Personalhåndbok?

Dine ansatte kan enkelt finne
svarene selv.
Samle rettigheter, plikter og goder
på ett sted.
Administrer håndbokens innhold
og brukere.
Alltid oppdatert på lover og regler.
Tilgang til å laste opp egne dokumentmaler.
Nettbasert og alltid tilgjengelig
på PC, nettbrett og mobil.
Single sign on - enkel pålogging.
Mulighet for differensiert innhold 
i de ulike selskapene.
Velg mellom norsk eller engelsk.

Har du spørsmål?

Ønsker du en testbruker eller bestille, eller har du andre spørsmål? Fyll ut skjema under så tar vi kontakt.

Vi trenger ditt samtykke.