Regnskapsbyråer bruker i snitt tre
til fire økonomisystem

OneStop Reporting er verktøyet som gjør det enda enklere å administrere kundene dine, uavhengig av hvilket økonomisystem de bruker. Systemet forenkler og automatiserer budsjettering og rapportering for kundene dine – og alt er samlet i skyen, uansett regnskapssystem. Slik kan du tilby kundene dine mer innsikt og bedre beslutningsgrunnlag.

Et rapporteringssystem utviklet for og med norske ledende regnskapsbyråer

OneStop Reporting har lenge vært brukt av norske regnskapsbyråer. Men våre byråkunder savnet en løsning som var optimalisert for alle deres arbeidsoppgaver. Derfor utviklet vi, i samarbeid med mange av dem, OneStop Reporting Byrå. Dette er en løsning som passer for både de få og for de mange. For de få gir OneStop Reporting Byrå ypperlige muligheter for skreddersøm, og for de mange, kan standardrapporter deles med få klikk. Dette, og flere nyttige funksjoner, kan du lese om ved å trykke her.

 

Noen av fordelene
med OneStop Reporting

Ikon-rapport.svg

Standardrapporter for alle dine kunder

OneStop Reporting Byrå tilbyr om lag 40 ulike rapporter du kan ta i bruk med én gang. I tillegg kan du bygge dine helt egne standardrapporter. Rapportene deles enkelt med alle kunder.

Ikon-Kontroll-tilpasning.svg

Tilpass rapporter og dashboard til kunder

Stor fleksibilitet er viktig for alle – men kanskje spesielt regnskapsbyråer med et bredt spekter av kunder. Du kan skreddersy rapporter og dashboards, og du har full oversikt og kontroll på rettighetsstyring.

devices.svg

Forenklet og automatisert

All nødvendig funksjonalitet innen rapportering, budsjettering og analyse - i én løsning. Tallene flyter fritt mellom de ulike modulene, noe som sparer deg for tid og gjør det enkelt å ha full oversikt og kontroll.

 

«OneStop Reporting gir oss mulighet for å selge gode rapporteringsløsninger til våre kunder.»

– Sparebank 1 Regnskapshuset Nord-Norge AS

Les flere kundehistorier her

 
 

Integrasjoner

OneStop Reporting er integrert med de fleste økonomisystemene i markedet. Det betyr at du ikke trenger å eksportere, importere eller punche tall mellom systemene. I stedet for flyter dataen fritt mellom de to – og er alltid oppdatert.

24sevenoffice kvadrat.pngXledger Kvadrat.pngtripletex.pngVisma admin kvadrat.pngVisma global kvadrat.pngVisma Mamut.pngUnieconomy Kvadrat.pngVisma eaccounting kvadrat logo.pngVisma.net liste.pngPowerOffice Go.pngVisma Business kvadrat.pngVisma lønn kvadrat.pnglogo_businessnxt_white.jpglogo_duett_white.jpg logo_fenistra_white.jpglogo_projectmanagement_white.jpglogo_softrig_white.jpg

 

Verdien av riktig rapporteringssystem

Rapporteringsløsninger tilpasset markedets behov

I Visma sikter vi etter å utvikle intuitive løsninger som effektiviserer hverdagen. Derfor fresher vi nå opp rapporteringssystemene.

Les mer

Hva er fordelene med å fokusere på ett rapporteringssystem?

I en tid hvor regnskapsbransjen har tøff konkurranse er det viktig å vise verdien du skaper for dine kunder. Hvordan gjør du det? Ved å bli skikkelig god i ett rapporteringssystem som imøtekommer alle kundebehov – Uansett kunde.

Les mer

OneStop Reporting Byrå – rapporteringssystemet du trenger

Et rapporteringssystem som OneStop Reporting gir deg mulighet til å vise din verdi som regnskapsbyrå, ved at du får mer tid til rådgivning og knytter sterkere bånd til kundene dine.

Les mer

 

Våre pakker

Vi har pakker som passer alt fra små til store behov.
Kontakt din partner for priser.

OneStop Reporting
Byrå Start

For deg med standard rapporteringsbehov


1 selskap
Forhåndsdefinerte dashboards
Standardrapporter
Ubegrenset antall basisbrukere
Integrasjon mot ERP
eLæring

 

OneStop Reporting
Byrå Smart

For deg med behov for tilpassing av rapporter


Alt i Byrå Start
+ Tilpassede rapporter
Automatisk distribusjon av rapporter
Konsolidering

OneStop Reporting
Byrå Komplett

For deg med behov for tilpassing av rapporter, budsjetter og prognoser


Alt i Byrå Smart
+ Tilpassede budsjetter

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Velkommen til publiseringsmodulen i OneStop Reporting!

Martine tar deg gjennom løsningen.

Start

OneStop Reporting

Modulen Publisering gjør det enkelt og effektivt å dele rapporter og rapportpakker. Det kan settes opp automatisk deling, eller manuell deling av rapporter. All administrasjon og oppsett gjøres på forhånd slik at kunde kun trenger å trykke på Kjør-knappen for å dele! Ett klikk, og rapportene er delt.

Forrige
Neste
 

Publisering

I dette eksempelet setter vi opp en Publiseringsjobb som skal deles manuelt hver måned. Du som er regnskapsfører, ønsker å verifisere dataene før du deler rapportene til klient fra Publiseringsmodulen.

Forrige
Neste
 

Publisering

Dette er forsiden der du som regnskapsfører starter din reise.

Forrige
Neste
 

Publisering

I menyen til venstre kan du få tilgang til modulen “Publisering”.

Forrige
Neste
 

Publisering

Denne knappen lar deg opprette en ny Publiseringsjobb.

Forrige
Neste
 

Publisering

Deretter gir du Publiseringen et navn, en beskrivelse, og du kan velge hvilke selskaper som skal inngå.

Forrige
Neste
 

Rapportmaler

Det neste steget er å velge hvilke rapportmaler som skal deles.

Forrige
Neste
 

Rapportmaler

Du får en oversikt over alle tilgjengelige rapporter...

Forrige
Neste
 

Rapportmaler

... og kan velge fritt hvilke som skal deles.

I dette eksempelet sier vi at du velger å dele “Månedlig rapportpakke” som består av flere enkeltrapporter.

Forrige
Neste
 

Rapportmaler

Deretter velges parametre for rapportpakken.

Forrige
Neste
 

Rapportmaler

Vi velger foregående periode, siden vi vil at rapportpakken skal vise forrige periodes resultat.

Forrige
Neste
 

Deling

Så må vi velge hvem som skal motta rapportpakken.

Forrige
Neste
 

Deling

Det hele kan deles til mottakerens epost i Excel- eller PDF-format.

Vi kan også legge ved link til Arkiv for tilgang til OneStop Reporting- portalen med Dashboards og Drill-down-muligheter.

Forrige
Neste
 

Deling

Publiseringsjobben kan deles til enkeltbrukere eller til roller.

Forrige
Neste
 

Deling

Her velger vi å dele rapportpakken til alle avdelingsledere.

Forrige
Neste
 

Deling

Du får også mulighet til å sette opp automatisk deling av rapporter - daglig, ukentlig eller månedlig.

Denne gangen ønsker vi selv å manuelt dele rapportpakken for å være sikker på at regnskapet er klar, og velger dermed å ikke planlegge publiseringsjobben.

Forrige
Neste
 

Deling

Når du har valgt at publiseringen skal skje manuelt, kan du klikke på “kjør”.

Ett klikk - og rapportpakken er delt til korrekte mottakere! Effektivt og med mye tid spart.

Forrige
Neste
 

Logg

Ved å trukke på “vis logg” kan du enkelt se hvilke mottakere som har fått hvilke rapporter.

Forrige
Neste
 

Logg

Loggvinduet gir deg full oversikt.

Forrige
Neste
 

Takk for turen!

Jeg håper du likte guiden gjennom publiseringsmodulen i OneStop Reporting. Lurer du på noe?

Forrige
Kontakt oss i dag

Ta kontakt

Lurer du på noe, eller ønsker du en demo av løsningen? Kontakt oss gjerne.

Kontakt

Jeg vil vite mer

Support

Jeg trenger support

form-btnX.svg
form-btnX.svg

Visma Support

Ta kontakt med din partner. Vårt forhandlernettverk gir din bedrift tilgang til lokal rådgiving, oppfølging og supporttjenester.