

OneStop Reporting gir deg full kontroll over budsjettprosessen fra start til slutt. Borte er utallige versjoner fra ulike avdelinger – budsjettansvarlig har til enhver tid den oppdaterte versjonen å forholde seg til. Dermed kan du redusere budsjetteringsprosessen fra måneder til uker. Takket være OneStop Reporting!
Hva er fordelene?
Tildel budsjetter til ansatte med tidsfrister (budsjettadministrator/CFO tildeler til avdelingsleder)
Kommunisér med hverandre inne i systemet (budsjettadministrator/CFO og budsjettinnleggere/avdelingsledere kommuniserer med hverandre)
Motta varsel når ansatte har sendt inn sin del til godkjenning (budsjettadministrator/CFO mottar varsel når budsjettinnlegger/avd.leder har sendt inn budsjett for godkjenning)
Budsjetteier har fordelingsnøkler, historiske tall, underspesifisering av tall (budsjettinnleggere/avdelingsledere)
Hvorfor budsjettere med
OneStop Reporting?
Forenklet og automatisert
I budsjettmodulen følger det med ni ulike budsjetter, med tilhørende resultat- og balanserapport. Budsjettene kan benyttes som de er, eller tilpasses.
Mulighet for tilpasninger
Bygg budsjettformularer basert på flere dimensjoner og budsjett-tall og benytt grafiske fremstillinger av budsjettene dine. OneStop Reporting er laget så du kan skreddersy dine egne, perfekte budsjetter.
Bedre samarbeid
Gjennom en arbeidsflyt-matrise styrer administrator tilgang til budsjetter og fremgang i budsjetteringsprosessen. Her kan dere kommunisere inne i løsningen og tildele budsjettoppgaver automatisk.
Slik fungerer OneStop Reporting
Tildel budsjetter med tidsfrister, kommuniser med hverandre inne i løsningen og motta varsel når andre har sendt inn sin del til godkjenning. Budsjetteier har tilgang til funskjsoner som fordelingsnøkler, historiske - og underspesifisering av tall, som gjør budsjettarbeidet enklere.
Visma Support
Ta kontakt med din partner. Vårt forhandlernettverk gir din bedrift tilgang til lokal rådgiving, oppfølging og supporttjenester.
Trykk her om du heller vil snakke med en salgskonsulent