Psst! Skal du ha tak i et annet Visma-selskap? Du finner dem i selskapsoversikten.

Serviceportal

Eksisterende kunder kan melde inn nye saker gjennom portalen vår som går rett til servicedesken vår, hvor status oppdateres fortløpende på saken. Du kan melde inn feil, ønsker om nye funksjoner og stille generelle spørsmål om Adobe Commerce eller Magento Open Source.

Vi svarer så fort vi kan, som for tiden er én til to dager.

Visma Digital Commerces Serviceportal

Kritisk feil

Ved kritisk behov kan du ringe 51 21 53 00 mellom 08.00 og 16.00 på hverdager. Kunder med vår Serviceavtale kan ringe egen vakttelefon. Om du ikke har dette allerede, ta kontakt med oss for pris og mer informasjon.

Andre henvendelser

Er du kanskje ikke kunde hos oss allerede, eller ikke føler at noen av alternativene over passer deg? Ta kontakt med oss, så følger vi deg opp med en av våre fageksperter på Adobe Commerce, Akeneo PIM eller andre tjenester.

Kontakt Visma Digital Commere

Siste fra bloggen

Konsentrert mann på hjemmekontor skriver notater ved siden av datamaskinen sin

Hva er PIM og hvorfor trenger vi det?

Netthandel

Skaper du gode opplevelser av produktene dine, skaper du også vekst for bedriften. PIM-systemer er en nøkkelbrikke for en effektiv prosess for å samle, foredle og levere fersk og riktig informasjon.

Les mer

Black Week kommer, er dine integrasjoner klare?

Forretningsdrift

Bildet er tydelig; November er måneden da alle systemene som er involvert i varehandel blir presset til det ytterste, så det betyr at dine integrasjoner må være i toppform.

Les mer