Kvinne holder telefonen til øret og venter på svar fra andre siden

Support

Slik kontakter du support hos Visma Digital Commerce i forbindelse med Magento, Akeneo eller våre andre tjenester.

Feil selskap? Du finner andre Visma-selskap i menyen og søket øverst på siden.

Serviceportal

Eksisterende kunder kan melde inn nye saker gjennom portalen vår som går rett til servicedesken vår, hvor status oppdateres fortløpende på saken. Du kan melde inn feil, ønsker om nye funksjoner og stille generelle spørsmål om Magento.

Vi svarer så fort vi kan, som for tiden er én til to dager.

Visma Digital Commerces Serviceportal

Kritisk feil

Ved kritisk behov kan du ringe 51 21 53 00 mellom 08.00 og 16.00 på hverdager. Kunder med vår Serviceavtale kan ringe egen vakttelefon. Om du ikke har dette allerede, ta kontakt med oss for pris og mer informasjon.

Andre henvendelser

Er du kanskje ikke kunde hos oss allerede, eller ikke føler at noen av alternativene over passer deg? Ta kontakt med oss, så følger vi deg opp med en av våre fageksperter på Magento, Akeneo PIM eller andre tjenester.

Kontakt Visma Digital Commere

Siste om netthandel på bloggen

Dresskledd storkar med briller og langt hår, jobber konsentrert på datamaskin.

Strategier for netthandel i vekst – del 3

Netthandel

Tredje vekststrategi er for de med fullverdig tilstedeværelse på nett. Med en kompleks forretningsmodell med mange kanaler og markedet, skulle en ønske man kunne samle håndtering av alt på færrest mulige punkter og systemer.

Les mer
Smått smilende mann på lager, med lesebrett i hånda

Strategier for netthandel i vekst – del 2

Forretningsdrift

Andre vekststrategi går til deg som selger litt for godt for den løsningen dere har i dag, og bør se på en mer skalerbar tilnærming som ivaretar en helhetlig kundeopplevelse.

Les mer
Syerske på arbeidsrommet, surfer på lesebrett

Strategier for netthandel i vekst – del 1

Forretningsdrift

Første vekststrategi går til butikkene som savner en dedikert netthandel utenom markedsplassene, på en plattform som lar dem iterere raskt over tid, automatisere personaliseringen og gi innsikt til markedsstrategien.

Les mer