Kvinne holder telefonen til øret og venter på svar fra andre siden

Support

Slik kontakter du support hos Visma Digital Commerce i forbindelse med Magento, Akeneo eller våre andre tjenester.

Feil selskap? Du finner andre Visma-selskap i menyen og søket øverst på siden.

Serviceportal

Eksisterende kunder kan melde inn nye saker gjennom portalen vår som går rett til servicedesken vår, hvor status oppdateres fortløpende på saken. Du kan melde inn feil, ønsker om nye funksjoner og stille generelle spørsmål om Magento.

Vi svarer så fort vi kan, som for tiden er én til to dager.

Visma Digital Commerces Serviceportal

Kritisk feil

Ved kritisk behov kan du ringe 51 21 53 00 mellom 08.00 og 16.00 på hverdager. Kunder med vår Serviceavtale kan ringe egen vakttelefon. Om du ikke har dette allerede, ta kontakt med oss for pris og mer informasjon.

Andre henvendelser

Er du kanskje ikke kunde hos oss allerede, eller ikke føler at noen av alternativene over passer deg? Ta kontakt med oss, så følger vi deg opp med en av våre fageksperter på Magento, Akeneo PIM eller andre tjenester.

Kontakt Visma Digital Commere

Siste om netthandel på bloggen

Øyvind Larsen i Visma. Foto: Andreas Kleiberg/Hest Agentur

Forstår bedriftene hvilken game-changer dette er?

Business Intelligence

«Et ERP-system uten gode integrasjonsmuligheter er omtrent like verdifullt som en PC uten mulighet til å koble seg på internett», sier Øyvind Larsen, adm.dir. i Visma Software.

Les mer
Diagram med kilder til produktdata på den ene siden og medier som trenger den på den andre, med Akeneo som bindeledd mellom dem

5 måter PIM hjelper migrering til Magento 2

Forretningsdrift

Å bytte netthandelsplattform er ikke bare bare. Ved å bruke Akeneo PIM, hjelper vi kunder fra Magento 1 til Magento 2.

Les mer
Person som ser på hagemøbler i nettbutikken til Europris.no

Ny Klikk & hent – levert på rekordtid

Forretningsdrift

Tillit og samarbeid er nøkkelen for et høyt utviklingstempo, også når retningen snus. Det lot oss digitalisere nesten 300 butikker, med en moderne klikk-og-hent-løsning. Med dette fikk Europris unna sesongvarene for påska, ingen permitteringer og en økning på 348 % for deres Klikk & hent.

Les mer