Gartner® rapport: Magic Quadrant™ for Digital Commerce

Investeringer i digitale salgskanaler fortsetter å vokse, og flere og flere bedrifter tilpasser seg nye forretningsmodeller og salgsprosesser som en nødvendig følge av COVID-19 pandemien. Denne rapporten fra Gartner ser nærmere på 17 ulike leverandører av digital commerce-plattformer, med formål å hjelpe ledere og ta informerte beslutninger.  

Fyll ut skjemaet for å laste ned rapporten.

 

Graf med aktører lagt ut på aksene "Ability to Execute" og "Completeness of Vision". Adobe scorer høyt og ligger innenfor området "Leaders", med SAP, Salesforce og Commercetools.

Les rapporten

Denne er ikke lenger tilgjengelig, da vi kun har dem tilgjengelig i en begrenset tid. Du kan kontakte oss for å lære mer om Adobe Commerce, og hvordan det skiller seg fra andre plattformer, eller lese mer på vår side om den.

Adobe Commerce

GARTNER and Magic Quadrant are registered trademark and service mark of Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally, and are used herein with permission. All rights reserved. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartners research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, express or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Gartner, Magic Quadrant for Digital Commerce, By Jason Daigler, Yanna Dharmasthira, Sandy Shen, Penny Gillespie, Mike Lowndes, Aditya Vasudevan, 31 August 2021.

This graphic was published by Gartner, Inc. as part of a larger research document and should be evaluated in the context of the entire document. The Gartner document is available upon request from Visma.