Innhold og personalisering
Adobe Commerce leveres med innholdsverktøyet Page Builder som Content Management System (CMS). Her kan man skape, forhåndsvise og lansere innhold som bygger merkevare, også for spesifikke kundesegmenter, uten å måtte involvere utviklere. Det er drag-and-drop og effektivt å lage nye layouts, maler og sider. Ikke bare kan en fokusere mer på konsept og strategi; det blir også kortere vei fra idé til innholdet publiseres.
Med et integrert CMS er katalogen alltid tilgjengelig, og kunder kan oppnå målene sine raskere. Produkter kan enkelt settes inn på kampanjesider og artikler på butikkbloggen. Planlegging er også en sann drøm: sett opp romjulskampanjen i juli og la den publiseres automatisk første juledag.
Målrett innhold basert på egne segmenter for å personalisere innholdet, og la systemet justere det i sanntid basert på hvilke kategorier og produkter kunden bruker tid på. Bruk verktøy som Google Optimize for å teste og oppdage ny innsikt, gjennom A/B-tester og andre eksperimenter.
Adobe Commerce kan også leveres med en hodeløs arkitektur, hvis man skulle ønske et annet CMS. I så fall, kontakt oss for å lære mer og diskutere deres spesifikke behov.