Dame med øreplugger deltar på webinar

Kurs i trygge omgivelser

Alle kurs er online, foreløpig frem til august.

  Din handlekurv (0)

Pris per deltaker

Visma Business Innkjøp - Webinar

Kurs for deg som er ansvarlig for innkjøp i Visma Business. Lær registrering av innkjøpsordre, og å håndtere varemottak og faktura på mest mulig effektiv måte. Kurset starter med gjennomgang av generelt oppsett og oppsett for kunder og produkter, og er for nye brukere av Visma Business. Kurset varer en dag fra kl. 09.00-15.00.

Målgruppe

Kurset er for deg som er ny bruker og skal jobbe med innkjøpsfunksjonen i Visma Business.

Forkunnskaper

Du bør kjennskap til hvordan du navigerer, søker, gjør oppslag og enkle utvalg i Visma Business. Du bør ha fått en enkel introduksjon til Visma Business fra din forhandler, eller deltatt på kurset «Visma Business Introduksjonskurs» før dette kurset.

Om webinar

Dette er et nettbasert kurs. En beskrivelse av hvordan oppkobling skjer vil bli sendt i forkant av kurset.

På kurset bruker du egen PC. Du må logge deg på webinaret lokalt (ikke via terminalserver/Citrix) og ha på lyd. I løpet av kursdagen jobber vi med praktiske oppgaver, og du har mulighet til å stille spørsmål og ha dialog med kursleder.

Kurs inngår i avtale om Kursabonnement.
  • Generelt oppsett
    • Bedriftsparametre
    • Kontonummerserier
    • Tekster
    • Betalingsbetingelser
    • Land/valuta/språk
    • Avg.bokføringsopplysninger
    • Ansvarsenheter
  • Leverandører
    • Opprette nye leverandører
    • Avgiftskoder:
      • Viktige felter/org.nr, andre grupperinger)
      • Sendemåte for dok.
  • Produkter
    • Mal produkt
    • Viktige felter. Avg.bokf, enhet
    • Behandlingsmåte (unnta fra lager)
    • Priser & rabatter
    • Leveringsalternativ
  • Manuell registrering av innkjøpsordre
    • Utskrift av bestilling
    • Utskriftdialogen
  • Bestillingsforslag
  • Generert/Allokert innkjøpsordre
  • Varemottak
    • Lagersaldo og vareparti
  • Fakturamottak
    • Bokføring
    • Order match i Dokumentsenter
    • Oppsett Autoinvoice i Dok.senter

Om webinar

Dette er et nettbasert kurs. En beskrivelse av hvordan oppkobling skjer vil bli sendt i forkant av kurset.

På kurset bruker du egen PC. Du må logge deg på webinaret lokalt (ikke via terminalserver/Citrix) og ha på lyd. I løpet av kursdagen jobber vi med praktiske oppgaver, og du har mulighet til å stille spørsmål og ha dialog med kursleder.Kursmateriell kan bli delt ut i forkant, under og etter kurset. Alle kursdeltakere mottar kursbevis og blir bedt om å evaluere kurset i etterkant.

Kurset inngår i avtale om Kursabonnement.

Kursleder

Kursleder er sertifisert i Visma Business.

Sted og dato
Antall deltakere
Status Ledige plasser
Varighet 1 dager
Klokkeslett 09.00 - 15.00
Pris 4900