
Spar tid og penger med Visma Innkjøpssamarbeid
Få tilgang til over 40 ferdigforhandlede rammeavtaler.
Visma forhandler frem gode avtaler hos anerkjente kvalitetsleverandører
Våre innkjøpsspesialister forhandler på vegne av over 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner.
Du kan handle direkte fra leverandørene, til ferdigforhandlede priser og vilkår
Du får alt du trenger til den daglige driften - til noen av de beste prisene i markedet. Med vårt innkjøpssamarbeid får du bedre betingelser enn du oppnår alene.
Din bedrift sparer tid og ressurser
Du slipper å overvåke markedet og reforhandle avtaler - vi har allerede gjort jobben for deg. Du kan konsentrere deg om økt lønnsomhet og produktivitet innen din kjernevirksomhet.
Å redusere innkjøpskostnadene krever tid, kompetanse og bevissthet om alle innkjøpene. Når du inngår et felles innkjøpssamarbeid med Visma vil du raskt oppdage mange nye områder hvor det er mulig å kutte kostnader. Det være seg innkjøp av kontorrekvisita, strøm, mobilabonnement, PCer, flyreiser og mye annet.
Våre innkjøpsspesialister har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet hos over 40 ledende leverandører.
Få gratis tilgang til Visma Innkjøpssamarbeid og alle avtalene i 6 måneder.
Vår erfaring med Visma Advantage er helt enestående. Avtalene og prisene de får til hos ulike leverandører er tilnærmet uslåelige. Brukerportalen deres er lett å bruke og de yter suveren service hvis vi trenger hjelp med noe. Vi anbefaler alle bedrifter og organisasjoner som ønsker å kutte kostnadene på innkjøp til å bli medlem av Visma Advantage.
Visma kontaktet oss for å se om det var noen av løsningene/tjenester de hadde som passet til oss. Vi endte da opp med Atea Mobil. Avtalen Visma har med Atea Mobil sparte oss for 60 000 kroner over to år og valgte da å bytte. Vi fikk den hjelpen vi tenkte med overgang fra det gamle selskapet og over til Atea. Noe vi er fornøyd med.
Visma gjør våre valg av leverandører på mange områder lettere, hvor forhandling på pris allerede er gjennomført. Vi føler også at Visma har valgt sine samarbeidspartnere på en måte som reflekterer våre kjerneverdier. For bedriften har vi nytt god av avtalene gjennom innkjøp av renholdsartikler, kaffe og telefoni.
Bra oppfølging og hyggelig kundekontakt hos Visma innkjøpssamarbeid. Vi har benyttet flere av avtalene og er generelt veldig fornøyd med hvordan de er innrettet og den besparelse de har gitt oss.
Markedsovervåking og leverandøroppfølging knyttet til administrative innkjøp tar tid og krever ressurser, uten at mange tenker så mye over det. Vi hjelper deg å redusere disse kostnadene:
Med et felles innkjøpssamarbeid med Visma får du bedre betingelser enn du oppnår alene. Grunnene til det er flere:
Abonner på vårt gratis nyhetsbrev for å få tips og råd om hvordan du kan oppnå lønnsomme innkjøpsavtaler og forenkle innkjøp i din bedrift.
Avtalene er forhandlet frem av Visma Advantage AS. Filosofien til Visma Advantage er at hvert eneste innkjøp er en mulighet til å redusere kostnader. I dag forhandler Visma Advantage innkjøpsavtaler på vegne av 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner, og er med dette Nordens største innkjøpssamarbeid.