Slik fungerer vårt innkjøpssamarbeid

Innkjøpssamarbeid

Visma forhandler frem gode avtaler hos anerkjente kvalitetsleverandører

Våre innkjøpsspesialister forhandler på vegne av over 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner.

Spar penger

Du kan handle direkte fra leverandørene, til ferdigforhandlede priser og vilkår

Du får alt du trenger til den daglige driften - til noen av de beste prisene i markedet. Med vårt innkjøpssamarbeid får du bedre betingelser enn du oppnår alene.

Spar tid

Din bedrift sparer tid og ressurser

Du slipper å overvåke markedet og reforhandle avtaler - vi har allerede gjort jobben for deg. Du kan konsentrere deg om økt lønnsomhet og produktivitet innen din kjernevirksomhet.

Mange områder å kutte kostnader

Å redusere innkjøpskostnadene krever tid, kompetanse og bevissthet om alle innkjøpene. Når du inngår et felles innkjøpssamarbeid med Visma vil du raskt oppdage mange nye områder hvor det er mulig å kutte kostnader. Det være seg innkjøp av kontorrekvisita, strøm, mobilabonnement, PCer, flyreiser og mye annet.

Våre innkjøpsspesialister har forhandlet frem noen av de beste prisene på markedet hos over 40 ledende leverandører. 

Se alle leverandører

Leverandører Visma Innkjøpssamarbeid

Hvorfor inngå et felles innkjøpssamarbeid med Visma?

Spar tid og ressurser

Prøv gratis

Få gratis tilgang til Visma Innkjøpssamarbeid og alle avtalene i 6 måneder.

Reisepolicy

Reisepolicy

Et viktig hjelpemiddel for å redusere bedriftens reisekostnader.

Last ned gratis reisepolicy

Intervjuguide

Intervjuguide

15 spørsmål du må stille for å finne den rette kandidaten.

Last ned intervjuguide

Visma

Avtalene er forhandlet frem av Visma Advantage AS. Filosofien til Visma Advantage er at hvert eneste innkjøp er en mulighet til å redusere kostnader. I dag forhandler Visma Advantage innkjøpsavtaler på vegne av 9000 medlemsbedrifter med et årlig innkjøpsvolum på 2 milliarder kroner, og er med dette Nordens største innkjøpssamarbeid.

Les mer om Visma Advantage AS her