Visma Proceedo
Behov til betaling

Spørsmål om innkjøpsprosessen | Effektiviserer hele prosessen fra behov til betaling | Proceedo

Hva sier våre kunder om Visma Proceedo?

Med Visma får du en partner med sunn økonomi. Dette er særdeles viktig for å kunne sikre et langsiktig og stabilt samarbeid. Vi hjelper i dag et hundretalls kunder innen ulike bransjer med å effektiviserer hele prosessen fra behov til betaling. Visma Proceedo benyttes av et hundretalls store virksomheter  innenfor offentlig og privat sector. Nedenunder finner du noen av Visma Proceedo sine kundecase presentert.

Vellykket helhetsintegrering sparte tid og penger for TDC

TDC samlet alle innkjøp i en portal. På tross av et omfattende integrasjonsarbeid gikk det enkelt og greit, takket være godt samarbeid.

Les mer om TDC »

Visma Proceedo effektiviserer innkjøp og fakturaflyt for Nordea

– Vi har automatisert rundt 60 % av prosessen med faktura

Les mer om Nordeas automatisering »

DB Schenker bruker Visma Proceedo

Schenker sparte 13,4 millioner SEK med e-handel fra Visma Proceedo

Les mer om Schenker e-handel »

E-handel gir kostnadskontroll og effektive innkjøp for DNB

– Løsningen automatiserer innkjøpsprosessene og strømlinjeformer vår innkjøp. 

Les mer om Effektive Innkjøp for DNB »

Nordea oppnår store besparelser med eFaktura

- Med over 75 % inngående eFakturaer oppnår Nordea store besparelser

Les mer om Nordeas besparelser »

Automatiser 60% av fakturahåndtering?
Umulig!
Ikke i det hele tatt.

Med fakturamatching og automatisert prosess fra innkjøp til betaling er dette mulig.
Last ned whitepaperen – ”Bye bye manuell håndtering”

 

 

Sentrale innkjøp - Kundecase

For 6 år siden ble det innført en sentral innkjøpsportal for alle restauranter.   

 

Har du spørsmål om innkjøpsprosessen?

Kontakt oss for å få mer informasjon på 40 00 68 14 eller proceedonorge@visma.com