Slik automatiserer du purring og inkasso i PowerOffice

Har du fakturaer som ikke blir betalt til forfall? Eller mangler du rutiner for betalingsoppfølging i bedriften? 

Bli bedre kjent med den automatiserte purre- og inkassotjenesten AutoCollect. Tjenesten er innebygget i PowerOffice Go, og gjør det enkelt for deg å følge opp ubetalte fakturaer. Du har full kontroll, og velger selv når du vil pause eller avslutte oppfølgingen etter behov. 

Se webinaret og få en kort gjennomgang av:

  • Fordelene med tjenesten
  • Hvor enkelt du kommer igang
  • Demo av tjenesten

Varighet: Ca. 25 min.

Webinaret passer for deg som er nysgjerrig på tjenesten, eller akkurat har tatt den i bruk, men ikke kommet i gang.

 

Velkommen til webinar! 

 

Vil du lese om tjenesten? Les om AutoCollect i PowerOffice Go her.

Aktivere tjenesten? Gå til aktivering AutoCollect i PowerOffice Go (2 steg)

 

_DSC7122.png

12. mai kl. 10:00

Dato:
12.mai
Tid:
10:00 - 10:30
Sted:
Online
Kategori:
Introduksjon
Notat:
Brukere av PowerOffice Go