Har du fakturaer som ikke blir betalt til forfall? Eller mangler du rutiner for betalingsoppfølging i bedriften?
Bli bedre kjent med den automatiserte purre- og inkassotjenesten AutoCollect. Tjenesten er innebygget i PowerOffice Go, og gjør det enkelt for deg å følge opp ubetalte fakturaer. Du har full kontroll, og velger selv når du vil pause eller avslutte oppfølgingen etter behov.
Se webinaret og få en kort gjennomgang av:
- Fordelene med tjenesten
- Hvor enkelt du kommer igang
- Demo av tjenesten
Varighet: Ca. 25 min.
Webinaret passer for deg som er nysgjerrig på tjenesten, eller akkurat har tatt den i bruk, men ikke kommet i gang.
Velkommen til webinar!
Vil du lese om tjenesten? Les om AutoCollect i PowerOffice Go her.
Aktivere tjenesten? Gå til aktivering AutoCollect i PowerOffice Go (2 steg)
12. mai kl. 10:00
Dato:
12.mai
Tid:
10:00 - 10:30
Sted:
Online
Kategori:
Introduksjon
Notat:
Brukere av PowerOffice Go