Kort om oss

Selve maskineriet i "fabrikken"? Det er i Operations magien skjer og kundenes fordringer forvaltes. Her jobber det en herlig gjeng med løsningsorienterte rådgivere. Kommunikasjon er vårt fagfelt, og vi har alle et stort fokus på å frigjøre tid og bedre likviditeten til kundene våre. 

De fleste av medarbeiderne i Operations holder til på Ranheim rett utenfor Trondheim sentrum. Operations består i dag av to hovedavdelinger: Customer Experience og Business Center. I tillegg har vi en del av vårt Service Delivery Management i Oslo.

Operations er selve maskineriet i "fabrikken" og holder til i Skonnertvegen i Trondheim

Customer Experience 

Customer Experience-avdelingen deler vi inn i to team: Customer Success og Service Delivery Management.

Customer Success består av en gjeng dyktige rådgivere som til daglig arbeider med å sikre en fantastisk kundeopplevelse og at kundene våre er fornøyde til enhver tid.

Service Delivery Management består av en gjeng dyktige medarbeidere i Oslo og Trondheim som daglig er i kontakt med de største kundene våre og sikrer at de er fornøyde med vår leveranse.

 

Business Center

Vårt Business Center er delt inn i tre team som alle har fokus på å gi den  beste sluttkundeopplevelsen. 

Pre-Legal team er er vårt ansikt utad. Her jobber det en dyktig gjeng rådgivere som møter våre sluttkunder på telefon, chat og e-post.

Legal team håndterer alle rettslige prosesser, og gir god rådgivning til både kunder og sluttkunder.

Business Support håndterer inn- og utgående e-post, resepsjon, og bistår øvrige team med løpende oppgaver.

 

 

Operations-i-ord.png

Selbetjening og personlig rådgivning

Gjennom egenutviklede portaler sørger vi for at kunder og sluttkunder er selvhjulpne 24/7. Vår viktigste oppgave i Operations er å sikre gode og varige betalingsløsninger gjennom kommunikasjon og dialog. Derfor har alle våre empatiske og kunnskapsrike rådgivere en iboende forståelse for våre sluttkunder og den økonomiske situasjon de befinner seg i.