Mottatt inkassokrav?

Vi hjelper deg med å løse din sak

Har du mottatt brev eller faktura fra Visma Collectors? Da er du registrert som skyldner hos en av våre oppdragsgivere, og saken ligger til inkasso fordi fakturaen du har mottatt, ikke er betalt innen forfallsdatoen.

Vil du ta kontakt med Visma Collectors? 

Fyll inn skjemaet under så tar vi kontakt med deg. Våre åpningstider er kl. 08 - 20 på hverdager og lørdager kl. 10 - 15.

Ofte stilte spørsmål

Hva bør du gjøre?

Betal alle tilsendte krav (fakturaer) senest på forfall. Da er saken ute av verden og du unngår flere kostnader. Trenger du mer informasjon om saken din kan du kontakte oss.

Har du betalt?

Det kan ta noen virkedager før betalingen din blir registrert hos oss. Hvis du har betalt til kreditor, men mottatt brev fra oss må du sende oss en kvittering på betalingen. Du må fortsatt betale inkassosalæret hvis det opprinnelige beløpet gikk til inkasso. Dersom du er usikker på saken din kan du kontakte oss i skjemaet over eller ringe vårt kundesenter. Husk å oppgi saksnummeret ditt.

Kan du ikke betale akkurat nå?

Vi i Visma Collectors gjør hva vi kan for å finne en løsning du kan leve med, dersom du ikke har mulighet til å betale akkurat nå. Ta kontakt med oss på telefon eller mail så ser vi på muligheter for nedbetaling.

Er du uenig i kravet?

Har du klager eller innsigelser på kravet? Kontakt oss via kontaktskjemaet, telefon eller epost oppgitt i mottatt brev for å komme i dialog med oss, enten det gjelder avvik i beløp og betalingsbetingelser, eller at du ikke har mottatt varen kravet gjelder.

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg

+47 815 66 360

Våre konsulenter er tilgjengelige kl. 08-20 på hverdager og kl. 10-15 på lørdager.

 

Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.