Sømløst innebygget i PowerOffice - kun en aktivering unna

Med integrasjonen Visma AutoCollect er det enkelt å følge opp utestående fordringer – uavhengig av om du driver en bedrift eller er regnskapsfører med klienter. Tjenesten er sømløst innebygget i PowerOffice GO, og er enkel å bruke.

Full kontroll på hele innfordringsløpet

Tjenesten er automatisert, men du velger selv hvilke fakturaer du vil sende til purring. Du kan starte, utsette eller stoppe oppfølgingen etter behov. Det er enkelt å følge status underveis inne i PowerOffice, og du har kun én reskontro å forholde deg til. Tallene hentes direkte fra PowerOffice slik at kundereskontroen til enhver tid er oppdatert i sanntid.

Både du og sluttkunden din får tilgang på egne portaler. I kundeportalen kan du kommuniserer med saksbehandlerne, finne detaljert informasjon og hente ut rapporter.

I selvbetjeningsportalen MinSide, får sluttkundene full oversikt sine saker. Der kan sluttkunden se ubetalt beløp med tidslinje over hva som har skjedd i saken, samt se eller be om fakturakopi, chatte og betale direkte i portalen.


Slik kommer du i gang:

1. Logg inn med e-post og klientnøkkel i Visma AutoCollect for å signere avtale

2. Motta velkomstmail fra oss. Voila - du er i gang! 

Til aktivering

 

Vil du bli bedre kjent med tjenesten? Se webinaret "Kom i gang med AutoCollect i PowerOffice Go"

 

poweroffice-logo (1).png

 

 

 
Fordeler for regnskapsbyrå:
  • Gratis å aktivere
  • Fri support
  • Overfør faktura til purring direkte i Go! 
  • Kostnadsfri rådgivning med saksbehandlere med inkassobevilgning
  • Stort kompetansesenter og lange åpningstider
  • Selvbetjeningsportal for sluttkundene
  • Regnskapsførere kan få markedsstøtte eller fakturere stykkpris per purring (for mer info - kontakt Marianne Thielemann)