Så enkelt er det å komme i gang

Om du allerede bruker er ERP-system fra Visma, er aktiveringen av efaktura helt kostnadsfritt
|
Vi gjør aktiveringen sammen med deg
|
Du er i gang etter ca. 20 minutter!

Sjekk om din bedrift er klar for efaktura

Automatiser prosessen fra fakturaen er sendt til pengene er på konto

Det lønner seg å ha en god prosess for å inndrive penger fra kunder og betale bedriftens regninger. I videoen ser du vår fakturaekspert Stian Estil forklare hvordan du bør håndtere fakturaflyten i bedriften din, slik at dere både får bedre kontroll og økt lønnsomhet.

Hva er fordelene med efaktura?

Mottaker av efaktura

Når du mottar

  • sparer du 91 kroner per faktura
  • slipper du å scanne fakturaen
  • får du alltid korrekte og automatiske bokføringsforslag
  • er alltid forfallsdato, fakturanummer og beløp riktig
Sender av efaktura

Når du sender

  • sparer du 55 kroner per faktura
  • sparer du tid og penger på utskrift, pakking og porto
  • får du umiddelbart beskjed om fakturaen ikke kommer frem
  • går fakturaen rett inn i mottakers økonomiløsning eller nettbank og betales dermed raskere

Har du prøvd fakturakalkulatoren?

Våre beregninger viser at du kan spare 91 kroner for hver faktura du mottar elektronisk, og 55 kroner for hver faktura du sender. Blir ikke da valget enkelt? Er du ikke overbevist, kan denne kalkulatoren vise deg hvor mye du kan spare på å bruke efaktura.



Hvor mange fakturaer mottar din bedrift hver måned?

 

Hvor mange fakturaer sender din bedrift hver måned?

 

Du sparer 0 per måned.

Du sparer 0 kroner per måned.



Kontakt oss her for å komme i gang

Hvordan fungerer efaktura?

Du oppretter fakturagrunnlaget i økonomisystemet ditt på vanlig måte. Deretter sender du fakturaene i løsningen, som automatisk sjekker om organisasjonsnummeret kan motta elektronisk faktura.

Hvis mottakeren kan motta elektronisk faktura, vil fakturaen automatisk sendes som EHF. Hvis ikke, vil fakturaen sendes via epost eller i posten.

Løsningen fungerer også som fakturainnboksen din. Det betyr at du har alle inngående fakturaer samlet på ett sted, uavhengig av om fakturaen er opprinnelig er elektronisk, i PDF-format eller på papir.

Løsningen støtter følgende formater for sending og mottakelse:

E-faktura B2B, B2G og B2C
|
Peppol
|
PDF / e-post
|
Utskrift/print
|
Skanning og tolking
 

Kontakt oss her, så ringer vi deg straks.

Vi trenger ditt samtykke.
 

Ikke helt overbevist? Les mer her: