Bankintegrasjon DNB.

Med bankintegrasjon mot Visma eAccounting sparer du mye tid på en arbeidsoppgave som normalt er veldig tidkrevende - nemlig å avstemme alle transaksjoner på din bankkonto. Med en bankintegrasjon sendes alt av transaksjoner fra nettbank over til Visma eAccounting. Inn- og utbetalinger på bankkontoen kobles automatisk med kunde- og leverandørfakturaene i programmet.
Les mer om hvordan bankintegrasjonen fungerer her

For å ta i bruk DNB bankintegrasjon med Visma eAccounting må du:

  • Ha fullversjonen av Visma eAccounting eller Visma eAccounting Regnskap (integrasjonen fungerer ikke sammen med Visma eAccounting Faktura)

  • Være bedriftskunde av DNB med nettbank - DNB Connect.



    Ja takk, jeg vil bestille DNB Partner pakken

Jeg ønsker å bli bedriftskunde i DNB - hvordan går jeg frem?

Det er enkelt å bli bedriftskunde i DNB. DNB Bedriftspakken Partner er en pakke som passer for deg som har startet ny bedrift, da du får nettbank, kort og konto til kr. 0,-. Du betaler kun for bruk.

Som Partner-kunde i DNB får du bankintegrasjonen mellom Visma eAccounting og DNB gratis i 3 måneder. NB! Bestiller du DNB Bedriftspakken Partner trenger du ikke å bestille bankintegrasjonen via skjemaet til høyre på denne siden.

 

Bestill Bankintegrasjon med DNB.

NB! Har du ikke Bedriftspakken Partner i DNB, Bankintegrasjon bestilles sammen med Bedriftspakken Partner via denne linken.
Har du allerede Bedriftspakken Partner hos DNB, vennligst fyll ut skjemaet under:

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger som beskrevet her og vil at Visma sender meg relevant informasjon på e-post basert på mine interesseområder. 
envelope

NYHETSBREV

Hold deg oppdartert med vårt nyhetsbrev for småbedrifter

NYHETSBREV

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger som beskrevet her og vil at Visma sender meg relevant informasjon på e-post basert på mine interesseområder. 

© 2017 Visma Mamut