Bankintegrasjon DNB.

Med bankintegrasjon mot Visma eAccounting sparer du mye tid på en arbeidsoppgave som normalt er veldig tidkrevende - nemlig å avstemme alle transaksjoner på din bankkonto. Med en bankintegrasjon sendes alt av transaksjoner fra nettbank over til Visma eAccounting. Inn- og utbetalinger på bankkontoen kobles automatisk med kunde- og leverandørfakturaene i programmet.
Les mer om hvordan bankintegrasjonen fungerer her

For å ta i bruk DNB bankintegrasjon med Visma eAccounting må du:

  • Ha fullversjonen av Visma eAccounting eller Visma eAccounting Regnskap (integrasjonen fungerer ikke sammen med Visma eAccounting Faktura)

  • Være bedriftskunde av DNB med nettbank - DNB Connect.



    Ja takk, jeg vil bestille DNB Partner pakken

Jeg ønsker å bli bedriftskunde i DNB - hvordan går jeg frem?

Det er enkelt å bli bedriftskunde i DNB. DNB Bedriftspakken Partner er en pakke som passer for deg som har startet ny bedrift, da du får nettbank, kort og konto til kr. 0,-. Du betaler kun for bruk.

Som Partner-kunde i DNB får du bankintegrasjonen mellom Visma eAccounting og DNB gratis i 3 måneder. NB! Bestiller du DNB Bedriftspakken Partner trenger du ikke å bestille bankintegrasjonen via skjemaet til høyre på denne siden.

 

Bestill Bankintegrasjon med DNB.

NB! Har du ikke Bedriftspakken Partner i DNB, Bankintegrasjon bestilles sammen med Bedriftspakken Partner via denne linken.
Har du allerede Bedriftspakken Partner hos DNB, vennligst fyll ut skjemaet under:

JA, jeg gir samtykke til behandling av mine personopplysninger som beskrevet her og vil at Visma sender meg relevant informasjon på e-post basert på mine interesseområder.