Et kundekartotek er en systematisk samling av alle kundene i en virksomhet, slik at man kan gjøre det lettere å ha oversikten over sine kunder når man skal bokføre.
I et kundekartotek er alle kundene lagret individuelt, slik at man lett kan søke opp én kunde og finne all informasjon man tidligere har lagret om denne kunden. På den måten slipper man å hente inn informasjonen på nytt hver gang man for eksempel skal fakturere kunden.
Man kan også ha et kartotek med sine leverandører. Det kalles leverandørkartotek, og har den samme hensikten.
God lagerstyring og et godt logistikksystem er viktig for å ha kontroll på lønnsomheten til din bedrift. Med lager og logistikk i Tripletex får du en brukervennlig løsning, uavhengig av…
AI forsterker kundeopplevelsen Takket være målrettet innsats og engasjement i Tripletex, er det allerede integrert mye AI-funksjonalitet i systemet. – Noen av tjenestene vi har rullet ut til kundene våre…
Økonomistyring er et verktøy for å få kontroll. Det gjør det til en viktig aktivitet for alle slags selskaper. Enkelt sagt handler det om å planlegge, organisere og kontrollere det…
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!