Visma Cloud Accounting '16

 

Velkommen til årets event for regnskapsførere. Dine bransjekollegaer kommer. Kommer du?
Meld deg på

Quality Hotel Expo, Fornebu, 27. oktober 

Er du der kundene er?

Hva krever dagens kunder av ditt byrå? Og hva vil de kreve fremover?
Antall kunder som jobber i nettbaserte løsninger vokser i rekordfart, samtidig som forventningene til deg og tjenestene du leverer er i endring. Hva gjør at noen møter omstilling i bransjen med åpne armer, mens andre vegrer seg og sverger til tradisjonelle arbeidsmetoder?

Bli med på et heldagsarrangement med inspirerende foredrag og tanker om regnskapsbransjens mange muligheter. Vi ser nærmere på hvorfor bruk av moderne teknologi og arbeidsdeling i nettskyen er så viktig for å være der kundene er nå - og i fremtiden. Du vil også få god mat & drikke, mulighet til å mingle og dele erfaringer med bransjekollegaer - og noen overraskelser underveis!

 

Disse og mange flere kommer. Kommer du?

Eilert Hanoa, Director Visma SMB Software Unit
"Vismas strategi og satsning på regnskapsbyrå"

Eilert G. Hanoa er Direktør for Visma SMB Software Unit, i tillegg til en rekke andre roller og verv. Han etablerte sitt første IT-selskap allerede som 15-åring i 1986. Ti år etter grunnla han Guru Software som senere fikk navnet Mamut ASA med en visjon om å forenkle hverdagen for mindre virksomheter. Mamut ASA ble en del av Visma i 2011.

 

MF-H Accounting AS
“Slik har vi lykkes med å digitalisere samarbeidet med nye og gamle kunder”

MF-H Accounting AS holder til i Drøbak og består av Morten Fischer-Hauge, som er autorisert regnskapsfører og eier, samt en regskapsmedarbeider. Byrået har valgt å digitalisere for enklere samhandling med kundene, og å utnytte mulighetene og kostnadsbesparelsene automatiseringen gir både byrået og kunden. MF-H Accounting bruker Visma eAccounting og har med smarte valg økt kundemassen med nærmere 200 % det siste året.

John Henrik Andersen, Teknologidirektør Microsoft Norge
"Velstandsveksten handler om å frigjøre arbeidskraft til nye oppgaver. Teknologiutviklingen har de siste ti årene vært rivende, men de kommende 10 årene vil likevel sette de foregående årene helt i skyggen. Er du godt nok forberedt?"

John Henrik Andersen har jobbet i Microsoft siden 2006. Der er han direktør for teknologiutvikling og leder utvikler- og plattformteamet. Han er ansvarlig for faglige og teknologiske relasjoner til utviklere, forretningsutviklere, arkitekter og akademikere. Målet er å bidra til verdiskapning gjennim innovativ bruk av ny og fremtidig teknologi fra Microsoft. Han har også en lang karriere fra Atea hvor han jobbet som avdelingsleder, utviklingssjef og forretningsutvikler.

Hans-Petter Nygård-Hansen, Kommunikasjonsrådgiver, blogger, foredrag- og kursholder, og gründer av kommunikasjonsbyrået KommFrem
“Hvorfor bruke digitale markedskanaler til å nå nye kunder?”

Hans-Petter Nygård-Hansen driver bloggen HansPetter.info som har blitt kåret til Norges mest innflytelsesrike blogg innen PR, kommunikasjon og markedsføring (Cision). Han foreleser innen følgende fagfelt: Sosiale medier, kommunikasjon, forretningsutvikling og teknologi. Gjennom jobb og blogg har han etablert et omfattende nettverk via sosiale plattformer som Facebook, Twitter, LinkedIn og Google + - og vet hva som skal til for å lykkes med bruk av sosiale medier.

Program

Dato: 27. Oktober

Kl. 09:00: Registrering
Kl. 10:00: Introduksjon til dagen v/Espen J. Laeng
Kl. 10:15: Vismas strategi og satsning på byrå v/Eilert Hanoa
Kl. 10:45: Med Visma i ryggen v/Raimond Brekke
Kl. 11:15: Pause
Kl. 11:35: Skyløsninger for byrå v/Ole Hasven
Kl. 12:30: Ny teknologi - er du godt nok forberedt? v/ John Henrik Andersen, Microsoft

Kl. 13:15: Lunsj

Kl. 14:15: Kahoot quiz m/premier
Kl. 14:30: Slik har vi lykkes v/ Morten Fischer- Hauge, MF-H Accounting AS
Kl. 15:15: Hvorfor bruke digitale markedskanaler til å nå nye kunder? v/ Hans-Petter Nygård-Hansen, hanspetter.info
Kl. 16:00: Pause
Kl. 16:20: Spennende nyhet - Advisory Tools v/Roar Mokastet
Kl. 17:00: Oppsummering inkl. Q&A (ferdig ca.17.30)
Kl. 18:00: Minglemiddag (for påmeldte)

Begrenset antall plasser - meld deg på i dag!

Flere deltakere fra samme byrå? Alle påfølgende deltakere betaler halv pris.

 
 

Spennende foredrag

Nyheter og lanseringer du ikke bør gå glipp av

Mingling og nettverksbygging med god mat og drikke

Trenger du overnatting?

Vi har ordnet en god pris til deg,
Som deltaker på arrangementet betaler du kun kr 1130,- for enkeltrom m/frokost.

For å få den rabatterte prisen ringer du 67 11 70 00 og oppgir følgende avtalenummer: 000696


 

 

Adresse

Parkering

Parkeringshuset finner du i kjelleren under hotellet. Prisen for dette er 150 NOK per døgn.
Utenfor Quality Hotel Expo er det mulighet til drop off parkering i 10 minutter og korttidsparkering mot betaling.